مقالات

انواع تجهیزات رستوران در آشپزخانه صنعتی

انواع تجهیزات رستوران در آشپزخانه صنعتی

انواع تجهیزات رستوران در آشپزخانه صنعتی

هر کاری روش و آداب خود را دارد که در شروع باید به آن توجه نمایید. انواع تجهیزات رستوران با توجه به منوی مدنظر و غذایی که ارائه می شود متفاوت است. شما باید بر اساس نوع رستوران و غذای ارائه شده خود تجهیزات آن را نیز تهیه و خریداری نمایید.

هزینه هایی که برای راه اندازی و تجهیز آشپزخانه رستوران خود باید صرف کنید تا حدودی زیاد است. اما با بهره گیری از مشاورین متخصص و خرید از مجموعه ای معتبر و منصف می توانید تا حدودی این هزینه ها را کاهش دهید. همچنین دیگر هزینه هایی صرف وسایل و مواردی که مورد نیاز نیستند و یا لزومی ندارند نکنید.

حتما در نظر داشته باشید برای خرید تجهیزات رستوران در قدم اول به کیفیت آن ها توجه نمایید. زیرا این تجهیزات قرار است تا سالیان سال همراه شما باشد. اگر به جای کیفیت به قیمت آن توجه کنید امکان دارد که جنسی بی کیفیت نصیبتان شود که مجبور شوید هزینه ای خیلی بیشتر از قیمت اولیه خرج تعمیرات و سرویس آن کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا انواع تجهیزات رستوران که مورد نیاز است و وجودش در هر آشپزخانه رستورانی واجب است را با هم بررسی نماییم. با خواندن این مقاله اطلاعات زیادی در رابطه با تجهیزات رستورانی به دست خواهید آورد.

لیست تجهیزات رستوران 

وجود اجاق گاز یک نیاز ضروری در هر آشپزخانه ای می باشد. وجود یک اجاق گاز صنعتی سبب می شود برای پخت غذا انرژی کمتری مصرف شود، همچنین گرمای کمتری نیز به اطراف پخش گردد. فر صنعتی وسیله بعدی می‌باشد که در هر آشپزخانه رستوران یافت می شود. به وسیله این دستگاه امکان پختن و همچنین بخار پز کردن غذا فراهم می شود.

سرخ کن های صنعتی یکی دیگر از مواردی است که باید در آشپزخانه های رستوران ها وجود داشته باشد. بهتر است با توجه به غذاهایی که ارائه می دهید از این دستگاه دو عدد تهیه کنید. یکی سرخ کن برای غذاهای دریایی و دیگری سرخ کن مواد غذایی دیگر. اگر‌آماده سازی غذای دریایی و غیردریایی را در یک سرخ کن انجام دهید ممکن است بر طعم و کیفیت غذا اثر بگذارد.

هر رستورانی نیازمند یک سری وسایل برای نگهداری مواد غذایی می باشد. شما برای در کنار انواع تجهیزات رستوران خود نیازمند داشتن قفسه، چرخ دستی، رک های صنعتی، ظروف نگهداری ظرف و… می باشید. وجود این وسایل هم در آشپزخانه رستوران واجب است. از این وسایل در رستوران ها بسیار استفاده می شود.

دیگر تجهیزات رستوران که مورد نیاز است

دستگاه کباب زن را در اکثر رستوران هایی که غذای ایرانی می دهند می بینید. این دستگاه یکی از تجهیزات صنعتی مهم در آشپزخانه های بزرگ می‌باشد. با وجود این دستگاه در کمترین زمان ممکن و بدون دخالت دست کباب هایی یکدست و یک اندازه درست می شود.

با وجود دستگاه کباب زن تمام نکات بهداشتی نیز در تهیه کباب رعایت می شود زیرا دیگر دست در تهیه کباب نقشی نخواهد داشت. یخچال و فریزر از دیگر تجهیزات رستوران می باشد که برای نگهداری مواد غذایی مورد نیاز است. در تمام رستوران ها این دو وسیله را حتما می‌بینید. زیرا برای خنک نگه داشتن بعضی مواد غذایی از یخچال استفاده می شود. از فریزر هم برای نگهداری بلند مدت مواد دیگر استفاده می شود.

کباب زن ها کار رستوران دار ها را بسیار آسان کرده اند و سرعت بسیار زیادی به تهیه غذای خود با استفاده از این دستگاه بخشیده اند.

خریدی آسان و راحت با روماک گالری

افراد زیادی این شانس را ندارند که در شروع کار خود با مجموعه ای حرفه ای و قابل اعتماد مثل روماک گالری آشنا شوند.

روماک گالری این تضمین را به شما میدهد تا بتوانید بهترین انواع تجهیزات رستوران را با بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. سابقه درخشان این مجموعه در فروش تجهیزات صنعتی به سالیان گذشته می رسد. کیفیت حرف اول را در مجموعه روماک‌گالری می زند. شما با کمک این مجموعه می توانید تمام تجهیزات رستوران مورد نیاز را انتخاب کرده و خریداری کنید.

روماک‌گالری با تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب توانسته جایگاه خود را در بین تولیدکنندگان به رتبه اول برساند. با استفاده از بهترین انواع تجهیزات رستوران شما نیز میتوانید بهترین خود در زمینه کاری مدنظرتان شوید. با حرفه ای ها باشید حرفه ای عمل کنید تا حرفه ای شوید. روماک گالری همراه شماست تا بتوانید تا پایان راه موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *