مقالات

خرید تجهیزات فست فود قدم اول برای شروع کار

خرید تجهیزات فست فود قدم اول برای شروع کار

می توان‌ گفت یک مرحله اساسی و مهم برای افرادی که قصد راه اندازی فست فود را دارند تهیه تجهیزات فست فود است.

تجهیزات فست فود باید به گونه ای خریداری شود که بتواند تمام نیاز های شما را برطرف کند. همچنین به گونه ای طراحی شود که مناسب فضای داخلی فست فود باشد. تجهیزات فست فود را می توانیم به چند دسته تجهیزات آماده سازی، پخت، نگهداری و شستشوی تقسیم بندی کنیم.

                     

تجهیزات فست فود برای آماده سازی

میتوان تجهیزات آماده سازی فست فود را شامل وسایلی مثل میز کار، تخته کار، چرخ گوشت، خلال کن و… دانست.

انواع این تجهیزات شامل چهار دسته می باشد. دسته اول تجهیزات آماده سازی فست فود است. که شامل موارد بسیاری می باشد که لازمه اولیه انجام کار است. این تجهیزات هم شامل وسایل برقی و هم شامل وسایل غیر برقی می شود.

دسته دوم تجهیزات پخت می باشد که شامل فر، گاز، سرخ کن و … می باشد. می توان گفت بدون این تجهیزات خروجی غذایی هم وجود ندارد.

دسته سوم تجهیزات نگهداری می باشد که شامل نگهداری مواد غذایی است. این تجهیزات شامل یخچال و فریزر های مخصوص در محیط فست فود می باشد.

دسته چهارم تجهیزات شستشو است. که باید بعد از استفاده از تمام ظروف و وسایل آن ها را شستشو داده به گونه ای که بویی بر روی آنها باقی نماند. این وسایل شمال ظرفشویی های بزرگ صنعتی می باشد که کار افراد را بسیار راحت کرده است.

تجهیزات مورد نیاز و واجب برای شروع کار

یخچال و فریزر از آن دست تجهیزات فست فود می باشد که برای نگهداری مواد غذایی مورد نیاز است. اگر‌یخچال در شیشه ای باشد خیلی بهتر است زیرا مشتریان می توانند به راحتی داخل آن را مشاهده کنند.

دستگاه بعدی سرخ کن می باشد. که اگر داخل آشپزخانه فست فود این وسیله نباشد واقعا تعجب آور است.

فست فود ها بیشتر غذاهای سرخ شده ای مثل سیب زمینی، ماهی، همبرگر و… می باشند. پس وجود یک سرخ کن صنعتی در این مکان الزامی است. اگر محل قرار گیری سرخ کن مکانی است که دسترسی به گاز در آنجا وجود ندارد می توان از سرخ کن های برقی استفاده نمود.

                                                                

خرید تجهیزات فست فود قدم اول برای شروع کار

همچنین یکی دیگر از تجهیزات فست فود اجاق گاز صنعتی می باشد. از این وسیله برای پخت انواع مواد غذایی استفاده می شود.

هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت اجاق گریل ذغالی کلیک کنید.

وسیله بعدی که نبودش سبب ایجاد مشکلات زیادی می شود هود است. سلامتی در کار حرف اول را می زند. شما به وسیله هود می توانید دود و چربی های اضافی و ناخواسته را پاک کنید. با استفاده از این وسیله می توانید هوا را از آلودگی‌پاک کنید و از خطر آتش سوزی نیز جلوگیری نمایید.

هود های صنعتی یکی دیگر از این تجهیزات می باشد که به دیوار متصل می‌گردد. همچنین بهترین انتخاب برای فست فودهای بزرگ می باشد.

یکی از تجهیزات فست فود سینک ظرفشویی می باد که عامل بسیار مهمی نیز است. تمیزی در هر کاری حرف اول را می زند. بر اساس قانون باید تمیزی در هر مکانی حفظ شود. همین موضوع برای سلامت مشتریان و کارکنان نیز بسیار ضروری می باشد.

سینک های ظرفشویی داخل میز قرار می‌گیرند البته سینک های دستی که به دیوار نصب می شوند نیز وجود دارد. حال با توجه به فضای آشپزخانه و نوع چیدمان آن باید نوع سینگ خود را نیز انتخاب نمایید.

                                                                 

روماک گالری همراهی بی نظیر

افتتاح یک فست فود و مجهز کردن آن با مشکلات زیادی همراه می باشد. اگر در این راه تجربه نداشته باشید و یا همراه دلسوزی در کنارتان نباشد با مشکل روبرو خواهید شد.

روماک گالری در کنار شماست تا این مسیر سخت و پر فراز و نشیب را به سلامت به پایان برسانید. شما با بهره گیری از گروه قوی روماک گالری می توانید تمام تجهیزات فست فود خود را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن تهیه نمایید.

شما این امکان را دارید که در فروشگاه مجهز به تمام وسایل مورد نیازتان بگردید انتخاب کنید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. روماک گالری این اطمینان را به شما می دهد که تمام تجهیزات فست فود خریداری شده توسط شما دارای ضمانت نامه معتبر و گارانتی اصل بودن است. دیگر با وجود این همه امکانات و ویژگی تا تحقق رویایتان راهی نمانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *