مقالات

بررسی فر پیتزا و انواع آن

بررسی فر پیتزا  و انواع آن

پیتزا از آن دست غذاهایی می باشد که در تمام دنیا طرفداران خود را دارد. این غذای خوشمزه به ذائقه بیشتر افراد سازگار می باشد. دستگاه اصلی برای پخت این غذا ی پرطرفدار فر پیتزا می باشد. در این مقاله می خواهیم در رابطه با فر پیتزا و انواع آن صحبت کنیم و شما را با مدل های مختلف آن آشنا سازیم.

فر پیتزا وسیله ای پر استفاده

برای راه اندازی فست فود و یا رستوران فر پیتزا جزو اولین دستگاه هایی می باشد که در لیست خرید قرار می‌گیرد. این دستگاه با درجه حرارتی که مشخص شده است تمام مواد پیتزا را می‌پزد. و در انتها یک غذای خوشمزه به ما تحویل می دهد.

قیمت این دستگاه به عوامل مختلفی مثل ظرفیت، مدل فر، گنجایش و جنس دستگاه بستگی دارد. تمام این عوامل دست به دست هم می دهند. تا قسمت کلی یک دستگاه فر را مشخص کند.

فر پیتزا مدل های مختلفی دارد که می توانید بر حسب نیاز و بودجه خودتان و همچنین کارایی دستگاه آن را تهیه نمایید.

اگر قصد راه اندازی رستوران و یا فست فود را دارید. بهتر است با انواع فر پیتزا آشنا شوید. به این صورت می توانید انتخابی درست انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با انواع مدل های فر پیتزا صحبت نماییم.

فر پیتزا و انواع آن و مدل های مختلف این دستگاه

فر پیتزا مدل های متنوع و متفاوتی دارد. که با گذشت زمان مدل های آن نیز تکمیل تر و کاربردی تر شده است.

می توان معروف ترین و کاربردی ترین این فر را که در بازار نیز موجود است شامل فر صندوقی، فر سنگی، فر پیتزا ریلی و فر گردان دانست. هر کدام از این فرها توانایی و قابلیت خاص خود را دارند که می توان بر حسب گنجایش و نوع کارکردشان آن ها را انتخاب کرد.

در بیشتر نقاط دنیا فر ها به صورت برقی تولید و به بازار عرضه می شوند. اما در ایران به دلیل پایین بودن قیمت سوخت بیشتر از فر های‌ گازی استفاده می شود. این نوع فر پیتزا در کشور ما بسیار پرطرفدار است.

بررسی فر پیتزا  و انواع آن

می توان گفت پخت پیتزا درون فر برقی کمی بهتر از پخت آن درون فر گازی می باشد. اما این موضوع صد در صدری نیست و نمی توان آن را قطعی دانست. در هر صورت اگر پخت پیتزا درست انجام گردد می توان گفت نتیجه کار بسیار دلچسب و خوشمزه خواهد بود.

تمام دستگاه های فر پیتزا و انواع آن که در بالا به آن اشاره شد تفاوت های اساسی با هم دارند. این تفاوت ها سبب تمایز آن ها با هم شده است. به عنوان مثال فر صندوقی پیتزا نسبت به فر ریلی از قدمت بیشتری برخوردار می‌باشد. همچنین در فست فود های قدیمی از این نوع فر استفاده می شود.

زمان پخت در پیتزا صندوقی بیشتر است. و یکی از عیب های آن این است که نمی توان تعداد بالایی پیتزا در این نوع فر پخته شود. اما پیتزا ریلی جدیدتر می‌باشد. همچنین پخت در آن انرژی کمتری را نیز می طلبد و سرعت بیشتری در پخت پیتزا دارد. در این نوع فر با تعداد بالا نیز پخته و آماده می‌گردد.

خرید تجهیزات صنعتی

شما نیز اگر برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی مثل فر پیتزا سردر گم هستید و نمی دانید که از کجا باید خرید خود را انجام دهید ما به شما روماک‌گالری را معرفی می کنیم. این مجموعه با سابقه درخشانی که در ساخت تجهیزات صنعتی دارد همواره توانسته کمک حال افرادی باشد که نیازمند این وسایل هستند.

همچنین با تولید محصولاتی با کیفیت بالا توانسته است جای خود را بین مردم باز کند و در این صنعت حرفی برای گفتن داشته باشد. اگر شما نیز در بازار تجهیزات صنعتی چرخی زده باشد مطمئنا اولین اسمی که به گوشتان خورده  روماگ گالری بوده است. شما با خرید از روماک‌گالری می توانید از گارانتی بی قید و شرط آن بهره ببرین. همچنین از ۱۰ سال خدمات پس از فروش آن نیز استفاده نمایید. کمتر جایی وجود دارد که بتواند با اطمینان محصولات خود را به این‌گونه گارانتی کند.

برای مشاهده قیمیت انواع فر پیتزا کلیک کنید.

پس با خیال راحت خود را به روماک‌گالری بسپارید و مطمئن باشید با این تصمیم بهترین خرید خود را انجام داده اید. کیفیت بالا شعار مجموعه روماک گالری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *