دانستنی ها, مقالات

راه اندازی کارگاه قنادی

راه اندازی کارگاه قنادی

راه اندازی کارگاه قنادی

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص راه اندازی کارگاه قنادی صحبت کنیم. اگر قصد دارید یک فرشگاه قنادی داشته باشید. ویا اینکه به فکر توسغه دادن قنادی خود دارید. مارا تا انتهای این مطلب همراهی کنید. اگر نظر و یا پیشنهادی دارید حتما برای ما بنویسید، تا از آن بهره مند شویم.

راه اندازی یک کارگاه قنادی از آن دسته مشاغلی است که قبل از هر چیزی نیاز به دانش و تجربه در صنعت شیرینی و کیک پزی دارد. اینطور نیست که شود با چهار نوع شیرینی و کیک و قرار دادن چند عدد شکلات گفت که شما یک شیرینی سرا افتتاح کرده‌اید. پس قبل از هر کاری باید همه جوانب را در نظر گرفت.

یک فروشگاه قنادی می توان به دو شاخه تقسیم کرد. اول بخش کارگاهی کیک پزی و دوم بخش فروشگاهی آن جهت فروش محصولات تولید شده. کهبخش کارگاه آن بسیار اهمیت بالایی دارد.

در صنعت پخت کیک و شیرینی و انواع نان حجیم، تجهیزات دقیق و حرفه ای مورد نیاز است و فضایی که بتوان محصولات با کیفیت را تولید و عرضه کرد. همچنین وجود سالنی کاملا بهداشتی که بتوان ان را به چند بخش مختلف تفکیک کرد که شامل محلی کاملا خشک جهت نگه داری مواد اولیه با قفسه های متعدد است.

در مرحله ی بعد فضای مناسب جهت سردخانه و یا یخچال و فریزر است که توانایی نگه داری از مواد فاسد شدنی را داشته باشند. در بخشی دیگر، قسمتی است جهت قرار دادن میز های متعدد و قالب های سینی های مخصوص پخت کیک و شیرینی.

اما از مهم ترین بخش های این صنعت وجود تجهیزات با کیفیت جهت پخت انواع کیک و شیرینی و نان است که روماک گالری با سال ها تجربه مفید و کارآمد، توانسته در این بخش از صنعت غذایی کمک حال دوستانی باشد که تصمیم به راه اندازی این صنعت را داشته باشند.

تجهیزات قنادی روماک گالری توانسته با تولید انواع لوازم و تجهیزات پخت کیک و شیرنی با کیفیت بالا و هزینه کم خدمتی بزرگ در راسته این صنعت کند. بخشی از محصولات روماک کالری را در فهرست زیر می توانید مشاهده کنید.

لیست بخشی از موارد مورد نیاز کارگاه قنادی

فرقنادی 4 سینی

فر قنادی 6 سینی

فر کانوکشن Baker بخاردار 6 سینی

فر کانوکشن Baker بخار دار 4 سینی

فر کانوکشن بدون بخار 4 سینی

فر کانوکشن بدون بخار 6 سینی

خمیر گیر روماک گالری

سرخ کن دونات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *