محصولات روماک, مقالات

قیمت فر پیتزا

قیمت فر پیتزا

قیمت فر پیتزا

فر پیتزا به دلیل شیوه طبخ متفاوت آن، کمک می کند تا مراکز فست فودی و رستورانی بتوانند خدمات خود را به شکل بهتری ارائه دهند. در بین مدل ‌های مختلف لازم است تا مناسب ترین نوع فر مطابق با شرایط و فضا تهیه شود. همچنین قیمت فر پیتزا بسیار با اهمیت می باشد. چرا که مقرون به صرفه بودن تجهیزات فست فوت در راه اندازی آن چالش برانگیز می باشد. در این مقاله قصد داریم از انواع فرهای پیتزا صحبت کنیم تا مناسب ترین آن را تهیه نمایید.

معرفی انواع فر پیتزا

پیتزا و سایر غذاهای فست فودی را نمی توان با فرهای معمولی پخت. چرا که در طی مدت زمان پخت طولانی پیتزا و سایر غذاهای دیگر کیفیت خود را از دست می دهند. به همین جهت لازم است تا از فر پیتزا در تمامی فست فودی ها و رستوران ها استفاده شود.

پیشرفت هایی که در تکنولوژی به وجود آمده است. سبب شده تا انواع مختلفی از فر بر حسب ابعاد و اندازه، نحوه کارکرد و نوع سوخت طراحی و تولید شود. هر مجموعه می تواند، متناسب با شرایط کاری، ابعاد و اندازه فضای آشپزخانه و بسیاری از نکات دیگر بهترین فر را انتخاب کند. همپنین قیمت فر پیتزا در تهیه این فرها نقش زیادی دارد.

در ادامه به معرفی چند مدل از فر پیتزا پرکاربرد اشاره می نماییم:

فر پیتزا ریلی

جزء محبوب ترین مدل های فر پیتزا است که در روند پخت انواع پیتزا تأثیر گذار بوده است. با افزایش سرعت پخت می تواند، تعداد بیشتری پیتزا را مطابق درخواست مشتری آماده کند. از مهمترین ویژگی های این فر می توان به جلوگیری از ایجاد سوختگی یا خام ماندن مواد غذایی اولیه اشاره نمود.

فر پیتزا صندوقی

فر پیتزا صندوقی که جهت طبخ پیتزاهای نوستالژی و همچنین طبخ انواع ساندویچ و برگر هم کاربرد دارد. در تعداد طبقات و سایزهای مختلف تولید می شود.

فر پیتزا کنترل مکانیکی

قیمت فر پیتزا

فر پیتزا ریلی روماک گالری

قیمت فر پیتزا

فر پیتزا پنل دیجیتالی

قیمت فر پیتزا

فر پیتزا گردون

فر پیتزا گردون که با داشتن سیستم چرخش صفحه فر، حرارت یکنواختی را به تعداد بالایی از پیتزا می رساند. سرعت طبخ را افزایش داده و موجب جلب رضایت مشتریان فست فود می گردد.

فر پیتزا تنوری یا آجری

فرهای تنوری و آجری جزء فرهای سنتی بوده که برای پخت پیتزا مناسب می ‌باشند. زیرا در این فر می ‌توان روند طبخ پیتزا را زیر نظر گرفته و مطابق سلیقه مشتری آن را تنظیم کرد و در ابعاد مختلف تولید می شود.

فروش بهترین قیمت فر پیتزا

پیتزا در بین مردم به عنوان یک غذای سریع مشهور بوده و جزء غذاهای پرطرفداری است. در شرایط اضطرار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به همین جهت باید در مراکز فست فودی و رستوران ‌ها با تهیه فرهای مناسب به شکل بهتری در طبخ و ارائه پیتزا عمل نمایند.

در حال حاضر که از تکنولوژی های مختلفی برای تولید انواع فرهای پیتزا استفاده می ‌شود. این محصول را در بازارهای فروش با قیمت های متفاوتی پیدا می کنید. این تنوع در قیمت و مدل های فر، چالش ها و دغدغه هایی برای خریداران به وجود می آورد.

خوب است بدانید که عواملی مانند جنس بدنه فر، ابعاد و اندازه آن، داشتن قطعات قابل شستشو و بسیاری از موارد دیگر می توانند بر قیمت این دستگاه ها در بازار تأثیر بگذارند.

در این مجموعه فروش بهترین قیمت فرپیتزا ارائه می گردد. زیرا واسطه ها کاملاً حذف شده و به شکل مستقیم از تولید کننده محصول مورد نظر خود را تهیه می کنید. در صورت نیاز به دریافت راهنمایی و مشاوره می توانید از کارشناسان متبحر آن بهره ببرید.

گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با طراحی و تولید انواع فر پیتزا نتوانسته تا جایی که ممکن است، کار را برای شما عزیزان آسان و پخت دلچسبی را به شما هدیه دهد.

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه می باشد. که گروه تولیدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم از انواع فر پیتزا تعبیه کرده تا شما عزیزان با خیال آسوده و بدون نگرانی از دستگاه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *