مقالات

مزایای استفاده از فر قنادی

مزایای استفاده از فر قنادی

مزایای استفاده از فر قنادی

خرید فر قنادی با ابعاد مناسب از طریق مراکز معتبر که امکان دادن مشاوره به مشتریان را دارند، امکان پذیر است. زیرا مطابق شرایط مشتری پس از بررسی ‌های دقیق، مناسب ترین نمونه ‌ها را ارائه می دهند. گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با طراحی و تولید فر هایی با کارایی متفاوت درظرفیت های مختلف، دست شما عزیزان را باز گذاشته است تا در انتخاب فر مورد نظر با خواسته های خود انتخاب راحت تر و بهتری داشته باشید. در این مقاله قصد داریم در خصوص مزایای استفاده از انواع فر قنادی صحبت کنیم.

مزایای استفاده از انواع فر قنادی

فر قنادی یکی از ابزارهای مهم و ضروری در طبخ کیک و شیرینی است. تمامی مراکز فعال در این زمینه باید یک نمونه از فر قنادی را داشته باشند.

در حال حاضر انواع مختلفی از فر قنادی طراحی و تولید شده است.  از لحاظ نوع سیستم گرمایشی ابعاد و اندازه، تعداد سینی های قرار گرفته در آن، برند تولید کننده است. بسیاری از موارد دیگر با هم تفاوت دارند.

فرهای قنادی از تک طبقه تا فرهای چند طبقه طراحی و تولید شده است. استفاده از فرهای چند طبقه تأثیر زیادی در صرفه جویی در وقت و هزینه می گذارد.

انواع مختلف فر قنادی در چند دسته قرار می گیرند:

فر قنادی طبقه ‌ای

فرهای طبقه ای که به آنها فرهای ساکن هم گفته می‌ شود. برای طبخ انواع کیک و کلوچه و شیرینی مناسب است. نوع دو طبقه این فر بیشتر مورد توجه قرار دارد.

فر قنادی گردان

فرهای قنادی گردان یا چرخشی در نمونه‌ های صنعتی است. برای پخت انواع کلوچه و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد.

فر قنادی خانگی

فرهای قنادی خانگی ابعاد کوچکی دارد. و مناسب برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی و پخت شیرینی می باشند، به طور معمول این فرها چهار سینی دارند.

اما استفاده از فر قنادی مزایای زیادی داشته که همه قنادان به دنبال تهیه فرهای قنادی با تکنولوژی های نوین می باشند.

برخی از مزایای استفاده از ‏فر قنادی ابعاد مناسب:

  • امکان طبخ انواع شیرینی و کیک و کلوچه به صورت یکنواخت
  • امکان کنترل شیرینی های در حال پخت به آسانی
  • امکان پخت حجم زیادی از کیک و شیرینی و کلوچه با کیفیت بالا
  • مناسب برای پخت همه نوع محصولات قنادی از جمله: کیک، شیرینی، بیسکویت، نان های خاص

خرید بهترین فر قنادی

در حال حاضر به دلیل وجود تکنولوژی‌ های پیشرفته، انواع مختلفی از فر مناسب برای کار در قنادی ها طراحی و تولید شده ‌اند. با کمی تحقیق و بررسی نسبت به نحوه کارکرد هر کدام از فرها متناسب با شرایط و نیاز خود می توانید بهترین نوع فر را تهیه کنید.

در هنگام خرید بهترین فر قنادی با در نظر گرفتن برخی از مشخصات و ویژگی های فر از جمله امکان پخش و چرخش هوای گرم به صورت یکسان در همه بخش ها، داشتن چندین دستورالعمل برای طبخ شیرینی های مختلف و طبقات دوار جهت کنترل بهتر مواد در حال پخت و بسیاری از موارد دیگر می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

خرید مناسب ترین قیمت فر قنادی از طریق این مجموعه امکان ‌پذیر است؛ زیرا شرایط دسترسی به تنوع بالای مدل های فر، از لحاظ ابعاد و اندازه، سیستم پخش حرارت، نوع سوخت و بسیاری از موارد دیگر را فراهم می نماید.

در صورتی که به دنبال خرید یک فر مناسب می باشید، برای انتخاب بهتر در بین محصولات متنوع و بازارهای شلوغ، بهتر است با کارشناسان فروش این مجموعه جهت دریافت مشاوره ارتباط برقرار نمایید و به شکل کاملاً آگاهانه دست به انتخاب و خرید نهایی بزنید.

تمامی تجهیزات مجموعه روماک اعم از فر قنادی دارای یکسال گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش قوی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *