محصولات روماک

فر قنادی چیست؟

فر قنادی پیست

فر قنادی چیست؟

امروزه در قنادی و شیرینی پزی ها از فر قنادی استفاده می شود. این فر از تجهیزات قنادی بسیار مهم محسوب می شود. فر قنادی در هر قنادی و نان فانتزی ای لازمه شروع کار برای پختن انواع شیرینی ها و نان های فانتزی می باشد. شما برای پختن انواع کیک، شیرینی و نان فانتزی با تعداد بالا به صورت حرفه ای، نیاز به آشپزخانه ای صنعتی دارید که فر قنادی صنعتی، از تجهیزات آشپز خانه صنعتی است.

تفاوت این فر قنادی با فر های دیگر در این است که فر صنعتی دارای حرارت و دمای یکسانی می باشد. در داخل این فر حرارت و گرما به یک اندازه می باشد تا تمام اطراف کیک، شیرینی و نان فانتزی به طور یک دست پخته شود. دمای این فر کم می باشد که همین مورد یکی از دلایل پخته شدن کیک به صورت کامل و یک دست می باشد.

این فر ها انواع گوناگونی دارند؛ درست است که همه آن ها یک کار را انجام می دهند اما برای هر پختی نوع فر متفاوت است. مثلا برای پخت هر کدام از انواع شیرینی ها، کیک ها، نان های فانتزی، کلوچه ها، بیسکوییت ها و نوع فر پخت متفاوت است.

تفاوت انواع فر قنادی

تفاوت فر های قنادی اول از همه در نوع گرمایشی می باشد. گرمایش این نوع فر ها دارای 2 حالت مداوم و یا به صورت دوره ای می باشند.

از دیگر عوامل مهم این فر ها سیستم گرمایشی آن ها است که تولید گرما توسط مجرا یا لوله کوچک، لوله های آتش یا سیستم گرما می باشد.

روش های گرمایشی این فر به صورت سوخت جامعه، سوخت مایع، سوخت گازی و یا انرژی الکتریکی وجود دارد.

ساختار گرمایشی این نوع فر به صورت ساکن، چرخشی، کشویی و یا حمل وجود دارد؛ که فر قنادی چرخشی یا همان فر گردان دارای 3 مدل می باشد. مدل اول فر گردان کوچک قنادی، مدل دوم فر گردان قنادی بزرگ، و مدل سوم فر گردان مناسب پخت انواع نان های فانتزی است. مدل دوم از تجهیزات پخت کیک و شیرینی می باشد.

در آخر دسته بندی تعداد اتاقک یا همان قفسه های کیک پزی این فر قنادی به صورت تک طبقه ای یا چند طبقه ای می باشد.

گروه تولیدی صنعتی روماک به طور تخصصی اولین تولید کننده فر های قنادی و کانوکشن خشک و مرطوب در ایران می باشد. این کارخانه همواره سعی شده تا نقص های فرهای طرح قدیم را بررسی کند. همچنین با تولید بهترین فر پخت کیک و شیرینی پخت فوق العاده عالی به شما عزیزان عرضه کند. این فرها  از لحاظ کیفیت متریالی و پخت بالا طراحی شده است. با ساخت مدرن و استفاده از تجهیزات و آپشن های جذاب و پیشرفته به روی دستگاها برای خدمتی به متقاضیان این دستگاه ها داشته باشد.

گروه تولیدی صنعتی روماک با طراحی و تولید فر هایی با کارایی متفاوت درظرفیت های مختلف، دست شما عزیزان را باز گذاشته است تا در انتخاب فر مورد نظر با خواسته های خود انتخاب راحت تر و بهتری داشته باشید.

تمامی تجهیزات مجموعه روماک اعم از فر قنادی دارای یکسال گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش قوی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *