محصولات روماک, مقالات

با انواع گریل آشنا شویم

با انواع گریل آشنا شویم

با انواع گریل آشنا شویم

گریل به معنای طبخ غذا بر روی میله های مشبک است که با حرارت بالا و با سرعت زیاد می ‌پردازند. در صورتی که با انواع گریل آشنا شویم به شکل بهتری می توانیم دستگاه مناسب را تهیه کنیم.

 

گریل چیست؟

غذاهای گریل شده در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد.می توان طعم و مزه های متفاوتی به این نوع غذاها داد.

در گریل کردن امکان آسیب رسیدن به بافت مواد غذایی و از بین رفتن مواد مغذی آن به حداقل ممکن می ‌رسد زیرا تایم پخت کوتاه است.

انواع دستگاه گریل وجود دارد که می ‌توان از آنها استفاده کرد.در همه این دستگاه ها باید قطعات مواد غذایی کاملا نازک و کم حجم باشد، تا بخش‌ های داخلی آن هم به خوبی پخته شود.

معرفی انواع دستگاه گریل

دستگاه های گریل یا کباب پز جزء پرطرفدارترین لوازمی است که در فصل های تابستان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

در اینجا به معرفی انواع گریل از لحاظ نوع سوخت می پردازیم:

 

گریل زغالی

این گریل جزء محبوب ترین دستگاه‌ هایی که در بین همه کاربرد دارد. این دستگاه ها از لحاظ شکل ظاهری و سایز بندی بسیار متنوع بوده و با ایجاد طعم و بوی دود غذاهای متمایز تولید می شود.

انواع گریل زغالی را می ‌توان به گریل قابلمه ای، بشکه ‌ای و گریل های جمع شونده اشاره کرد که هر کدام از آنها در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید می گردد.

گریل گازی

دستگاه های گریل گازی در گروه محصولات پرطرفدار هستند. با کمک گاز شهری و همچنین کپسول ها قابلیت اشتعال است.گریل گازی به نسبت نوع زغالی کاربری راحت و آسان تر دارند و تنها با روشن کردن دستگاه آماده استفاده است.

در هنگام تهیه انواع گریل گازی باید توجه داشت که تعداد شعله های مورد نیاز دستگاه ها و لوازم جانبی مختلف مانند جوجه گردان به تعداد مورد نظر باشد.

گریل برقی

گریل برقی جزء دستگاه های جمع و جور و سبک است.استفاده از آن ها با کمترین درد سر صورت می گیرد و حتی در داخل فضای بسته نیز قابلیت استفاده دارد.

این نوع دستگاه های گریل در انواع مختلفی به صورت با درپوش، بدون درپوش، پایه دار، چرخ دار، دارای کابینت و غیره ارائه می گردد.

از گریل های برقی به آسانی می توان در بالکن های آپارتمان ها بدون دردسر های زغال استفاده کرد.

گریل دودی

دستگاه گریل دودی یا کباب پز یک مخزن با دودکش تعبیه شده یک طرفه که با کمک رایانه کوچک نصب شده بر آن می توان تنظیمات لازم را برای مخزن سوخت انجام داد.

نکته مثبت این دستگاه ‌ها امکان طبخ غذا با حرارت بسیار بالا و کوره ای یا کباب کردن با حرارت ملایم است.

 

 

این دستگاه کارآمد و فوق العاده را می توانید همین حالا در سریع ترین زمان ممکن از ما سفارش داده و خریدی تضمینی را تجربه نمایید.

مشاورین تجهیزات صنعتی روماک گالری فروش سایت، آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی آنلاین به سوالات شما عزیزان در خصوص مشخصات دستگاه ها، لیست قیمت روز و نحوه ارسال می باشند.

تمامی تجهیزات مجموعه روماک شامل یکسال گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات می باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *