محصولات روماک, مقالات

قیمت اجاق گریل ذغالی

قیمت اجاق گریل ذغالی

قیمت اجاق گریل ذغالی

در این مقاله قصد داریم در خصوص قیمت اجاق گریل ذغالی که جزو تجهیزات فست فود و رستوران ها به شمار می رود که در مدل های متنوع، با قابلیت های گوناگون در بازار موجود است. همین حالا برای سفارش خرید اجاق گریل صنعتی با قیمت منصفانه، از طریق سایت اقدام نمایید.

 

می دانید که گریل کردن، سالم ترین و در عین حال آسان ترین شیوه طبخ مواد غذایی مختلف است. در اکثر رستوران ها و کافی شاپ های بزرگ، دستگاه های گریل صنعتی جزو الزامات محسوب می شود.

به دلیل استفاده های فراوان از دستگاه گریل، انواع مختلفی از آن در بازار موجود بوده است.  اجاق گریل ذغالی از جمله کارآمدترین و پرفروش ترین آن ها است.

اگر می خواهید با مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا شوید. اطلاعات کافی در خصوص قیمت و نحوه خرید دستگاه گریل در اختیار داشته باشید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی فرمایید.

انواع دستگاه گریل صنعتی

گریل کردن یکی از روش های پخت است که شبیه به سرخ کردن می باشد. با این تفاوت که مواد غذایی برای پخت، حرارت مستقیم نمی بینند و نیازی به روغن هم نیست.

لازم به ذکر است که یکی از کاربردی ترین وسایل مورد نیاز برای گریل کردن استیک در رستوران ها، دستگاه گریل صنعتی می باشد.

این دستگاه مجهز به صفحه گریل چدنی بوده که فرآیند گریل شدن گوشت را بهتر و سریع تر می‌ کند.

به طور معمول دستگاه گریل در دو نوع مختلف در بازار وجود دارد:

  1. گریل ذغالی صنعتی
  2. گریل روغنی صنعتی

این دو نوع دستگاه نیز هر کدام مدل های متنوعی را شامل می شوند. از جمله دستگاه گریل بدون پایه، پایه دار، بدون کابین، کابین دار و غیره.

بررسی قیمت خرید اجاق گریل ذغالی

امروزه استفاده بیش از اندازه از روغن و غذاهای سرخ کردنی، سبب افزایش آمار مبتلایان به بیماری های مختلف شده است.

لذا مهم ترین و اساسی ترین نکته در آشپزخانه، مربوط به تهیه غذای سالم و مطلوب می باشد. مخصوصاً این روزها که اکثریت افراد از رژیم های سالم خوری پیروی می کنند.

از جمله خصوصیات بی نظیر دستگاه گریل ذغالی، می توان به عدم نیاز به استفاده از روغن هنگام طبخ غذا اشاره کرد.

در حقیقت، این دستگاه به واسطه دارا بودن این ویژگی مثبت است. در همه رستوران ها و کافی شاپ ها وجود آن ضروری شمرده می شود.

دستگاه های گریل صنعتی ذغالی را در بازار، با مارک های ایرانی و خارجی مشاهده خواهیم کرد. در مدل های متنوع و با قیمت های مختلف به فروش می رسند.

دقت داشته باشید که هنگام خرید گریل ذغالی صنعتی، حتماً به سلامت دستگاه توجه کنید. خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید تا بتوانید در صورت تهیه دستگاه نو، گارانتی نیز دریافت کنید.

این دستگاه کارآمد و فوق العاده را می توانید همین حالا در سریع ترین زمان ممکن از ما سفارش داده و خریدی تضمینی را تجربه نمایید.

مشاورین تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری فروش سایت، آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی آنلاین به سوالات شما عزیزان در خصوص مشخصات دستگاه ها، لیست قیمت روز و نحوه ارسال می باشند.

تمامی تجهیزات مجموعه روماک اعم از گریل ذغالی شامل یکسال گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *