مقالات

فر قنادی با کیفیت

فر قنادی با کیفیت

فر قنادی با کیفیت

برای پخت انواع شیرینی، کیک، بیسکویت و کلوچه نیازمند به تجهیزی چون یک فر قنادی است. حال سوال اینجاست که یک فر قنادی با کیفیت چه خصوصیاتی دارد و چطور میتوان آن را تهیه کرد ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

از گذشته تا کنون شیرینی و کیک ها جزو خوراکی های لذیذ و پر طرفدار می باشد. علامندان زیادی به پخت کیک و شیرینی ها وجود دارند. همچنین همواره از این رشته استقبال می شود. استادان متبحری پا به این صنعت روی آوردند. در این چند سال اخیر استقبال هنرجویان و علاقمندان به این رشته رشد قابل توجه و زیادی را داشته است. تجهیزات پخت کیک و شیرینی تاثیر  چشم گیری در این صنعت نیز داشته است. با تجهیزات پیشرفته ای چون کارخانه تولید نجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری کیفیت و بازدهی کار بسیار قابل توجه گشته است.

خصوصیات فر قنادی با مناسب

جنس ورق بیرون دستگاه
جنس ورق داخل دستگاه
رابط کاربری
ترموستات تنظیم دما
قابلیت کنترل حرارت
سوخت گازی
دارای درزگیر سیلیکونی
درب شیشه ای
ترموستات قابل تنظیم
ترموکوپل برای امنیت شعله
عایق حرارتی
پخت یک دست و یکسان
ظرفیت

برای خرید فر قنادی با کیفیت معیار هایی موجود می باشد. در این بخش اشاره جزء ی خواهد شد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطالب زیر را نیز بخوانید:

بهترین فر قنادی و شیرینی پزی

فر قنادی در 2 مدل 4 / 6 دیس طراحی شده است. کاملا مناسب فضای خانه، آموزشگاه ها و کارگاهای قنادی می باشد. برای شروع کار و حتی پخت حرفه ای گزینه خیلی خوبی می باشد. از لحاظ اقتصادی به نسبت فر های کانوکشن قیمت مطلوب تری دارد.

پخت این فر بصورت خشک می باشد و کاربری دستگاه در دو مدل انالوگ (دستی) و پنل دیجیتال طراحی شده.

سوخت انرژی دستگاه بصورت گازی می باشد و در زیر فر 2 عدد شعله برنر تعبیه شده که حرارت را از جداره ها به داخل دستگاه هدایت می کنندو حرارات توسط فن ثابتی که داخل فره گردش پیدا کرده و پخت بصورت هوای گرم انجام می شود.

با این فر قابلیت پخت انواع کیک و شیرینی / کوکی / کاپ کیک / بیسکوییت / نون شیرمال/ کیک اسفنجی و… را دارید.

مترال مصرفی

کیفیت ساخت و متریال ساخت دستگاه فوق العاده عالی می باشد بدیل استفاده از ورق استیل 1 میل در بدنه و گالوانیزه 1 میل داخل دستگاه که تمامی ورق ها توسط لیزر برش خورده تا دستگاه از هرگونه اسیب که شامل تاب برداشتن ورق، تغییر رنگ و… در امان باشد.

عایق حرارتی که در دستگاه به کار رفته از جنس پشم سنگ و پتو سرامیکی می باشد که هرگونه پرت شدن گرما و اتلاف دمای داخل فر را به صفر می رساند.

فر قنادی یکی از تولیدات تخصصی و حرفه ای مجموعه روماک می باشد که در تولید ان چند نکته را مدنظر گرفته که خانم های خانه داری که هنرجو و علاقمند این رشته می باشن دبرای شروع کار خود در خانه می توانند از این فر قنادی بهره ببرند به دلیل اینکه این فر قنادی با هدف حمایت و گسترش از کسب و کار های خانگی طراحی و تولید شده است.

گروه تولیدی صنعتی روماک با در نظر گرفتن این امر مهم اقدام به تولید تخصصی و مدرن فرهای قنادی کرده است تا شما عزیزان با خیالی راحت از دستگاه بهره ببرید.

مجموعه روماک با طراحی این فر قنادی پر طرفدار دست شما عزیزان را باز گذاشته تا برای شروع کار به نسبت فر های کانوشکن هزینه سنگینی را محتمل نشوید و رفته رفته کار خود را ارتقا دهید.

تمامی تجهیزات مجموعه روماک اعم از فرهای قنادی شامل یکسال گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *