محصولات روماک, مقالات

بهترین فر پخت کیک و شیرینی 

بهترین فر پخت کیک و شیرینی 

بهترین فر پخت کیک و شیرینی

یکی از پرطرفدار ترین هنر ها در زمینه آشپزی پخت کیک و شیرینی می باشد. پخت کیک و شیرینی همیشه علاقمندان خاص خودش را دارد. در این چند سال اخیر با رشد و پیشرفت تجهیزات پخت کیک و شیرینی استقبال زیادی از این هنر به عمل امده  است. حال برای اطلاع از انواع بهترین فر پخت کیک و شیرینی با ما همراه باشید. این مقاله تیم کارخانه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری برای شما تهیه شده است امید است مفید واقع شود.

هنر کیک و شیرنی های مختلف آنقدر پر طرفدار است که علاوه بر کارگاهای قنادی و نان فانتزی و قنادهادارد. حتی زنان خانه دار هم که علاقمند به این رشته می باشند. بعد از کسب کردن مهارت های لازم پا به این عرصه گذاشته اند. در خانه و یا گارگاه ها فعالیت خود را تحت پخت بیرون بر انجام می دهند.

انواع فر پخت کیکی وشیرینی

علاقمندان به این رشته باید توجه داشته باشند. فر های پخت کیک و شیرینی در مجموعه روماک به 3 دسته تقسیم می شوند.

1. فر قنادی

اولین گزینه فر قنادی می باشد. در مدل گازی و در ظرفیت های 4 , 6 دیس طراحی و تولید می شوند.

این دستگاه دو مدل کنترل آنالوگ و پنل دیجیتال دارد. حرارت در این دستگاه بصورت مستقیم است. حررات توسط دو شعله برنری که در زیر دستگاه تعبیه شده از جداره ها وارد دستگاه می شود و توسط فن ثابتی که داخل دستگاه تعبیه شده گردش هوای گرم صورت می گیرد.

شما با این فر قابلیت پخت انواع کیک و شیرینی خشک، کیک اسفنجی و… را دارید.

 2. فر کانوکشن خشک

دومین گزینه فر کانوکشن خشک (بدون بخار) می باشد. ظرفیت های این فر  4 الی 16 دیس است. دو مدل گازی یا برقی (سه فاز) به سفارش مشتری ساخته می شود.

این دستگاه دارای یک پنل دیجیتالی اختصاصی شرکت روماک است.  قابلیت این پنل کنترل تایم پخت / دمای پخت / ذخیره 99 برنامه پخت را است.

حرارت این دستگاه بصورت غیر مستقیم توسط لوله هایی که انتهای دستگاه تعبیه شده وارد می شود. به موجب فن ثابت و بزرگی که داخل دستگاه هست پخت با هوای گرم (سیستم کانوکشن) صورت می گیرد.

این فر مناسب پخت انواع کیک و شیرینی، کاپ کیک، کلوچه، کوکی، انواع غذا و… می باشد.

 3.فر کانوکشن مرطوب Bakeri

 فر کانوکشن مرطوب Bakeri  ایده آل ترین گزینه در صنعت پخت کیک و شیرینی می باشد. عملا پخت هر چیزی را از انواع مختلف شیرینی ها گرفته تا نان ها فانتزی، کروسان، انواع غذا ها و… را برای شما امکان پذیر می کند.

به روی این فر هم همانند فر کانوکشن خشک یک پنل دیجیتال فوق العاده تعبیه شده ست. این فر به کاربر امکان کنترل تایم پخت / دمای پخت / میزان رطوبت / تنظیم سرعت دور فن / ذخیره 99 تا برنامه پخت را ارائه می دهد.

با این دستگاه علاوه بر پخت بخار دار می توانید با غیر فعال کردن این گزینه پخت خشک انجام دهید.

این فر در ظرفیت های  4 الی 16 دیس می باشد و در دو مدل گازی یا برقی (سه فاز) به سفارش مشتری ساخته می شود.

گروه تولیدی صنعتی روماک به طور تخصصی اولین تولید کننده فر های قنادی و کانوکشن خشک و مرطوب در ایران می باشد. این کارخانه همواره سعی شده تا نقص های فرهای طرح قدیم را بررسی کند. همچنین با تولید بهترین فر پخت کیک و شیرینی پخت فوق العاده عالی به شما عزیزان عرضه کند. این فرها  از لحاظ کیفیت متریالی و پخت بالا طراحی شده است. با ساخت مدرن و استفاده از تجهیزات و آپشن های جذاب و پیشرفته به روی دستگاها برای خدمتی به متقاضیان این دستگاه ها داشته باشد.

گروه تولیدی صنعتی روماک با طراحی و تولید فر هایی با کارایی متفاوت درظرفیت های مختلف، دست شما عزیزان را باز گذاشته است تا در انتخاب فر مورد نظر با خواسته های خود انتخاب راحت تر و بهتری داشته باشید.

تمامی تجهیزات مجموعه روماک اعم از فر های پخت کیک و شیرینی دارای یکسال گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش قوی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *