محصولات روماک, مقالات

خرید فر پیتزا

خرید فر پیتزا

خرید فر پیتزا

فر پیتزا جزء تجهیزات بسیار مهم فست فودی ها است. در حال حاضر از لحاظ مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند. در هنگام خرید فر پیتزا با توجه به حجم کاری و شرایط فضای نصب دستگاه فر، می توان نمونه مناسب را تهیه کرد.

معرفی انواع فر

فر پیتزا به صورت یک محفظه طراحی می شود که امکان پخت پیتزا به طور کامل را به وجود می آورد.

انواع فر پیتزا از لحاظ حجم و اندازه و همچنین نوع سوخت و نحوه کارکرد طراحی و تولید شده ‌است. که  انتخاب هر کدام از آنها به عواملی مانند: حجم فضا، میزان تولید و بودجه ارتباط پیدا می‌ کند.

در این بخش به معرفی انواع فر پیتزا می پردازیم. مواردی که در هنگام خرید فر پیتزا و انتخاب باید توجه کرد. ویژگی و مزایای هرکدام از این دستگاه ها، انتخاب ‌های بهتری انجام می دهید:

خرید فر پیتزا

فر پیتزا ریلی

پیتزا ریلی یا تونلی که در حال حاضر جزء جدیدترین فرهای تولید شده هست. برای پخت پیتزای آمریکایی و ایتالیایی مناسب می باشد. در این نوع فرها امکان پخت پیتزا با خمیرهای پهن و پنیر بیشتر نیز وجود دارد. فر پیتزا ریلی دارای مکانیسم پیچیده‌ و با کمک تکنولوژی های جدید طراحی شده است. از مهم ترین مزیت های این نوع عدم نیاز به آموزش و کارکرد آسان و سریع می باشد. همچنین حجم فضای اشغالی آن به نسبت فرهای دیگر بسیار کم است.

فر پیتزا صندوقی

جزء فرهای محبوب محسوب می شود که در رستوران ها و فست فودی ها نیز مورد به کار می رود. از مهم ترین مزیت های این دستگاه فر می توان به مصرف کم برق و گاز آن اشاره نمود. مزیت استفاده از این فر سرعت در پخت و کیفیت بالا را به صورت یکجا می باشد. در این فر شعله ها در زیر سنگ قرار دارد و حرارت پس از برخورد با سنگ و عبور از آن به بشقاب پیتزا می رسد. همچنین امکان قرار دادن پیتزا به صورت چند طبقه ‌ای در آن وجود دارد.

خرید فر پیتزا
خرید فر پیتزا

به طور کلی استفاده از فر پیتزا مزایایی را به دنبال دارد که عبارتند از:

  • افزایش سرعت برای پخت پیتزا
  • استفاده آسان
  • پخت پیتزا با کیفیت بالا و یکنواخت
  • وجود قطعات قابل شستشو
  • داشتن بدنه های کاملا مقاوم

از دیگر فرهای پیتزا می توان به دو مورد زیر اشاره کرد که امروز کاربرد کمتری نسبت به دو فری که در بالا ذکر شد دارد.

فرپیتزا گردان

فر پیتزا گردان حجم بزرگی داشته و میزان فضای زیادی را اشغال می کند، معمولاً کفی این فر از جنس سنگ مرمر ساخته شده و طعم و مزه پیتزا درون این فر بهتر می باشد.

فرپیتزا تنوری

این نوع فر به دو صورت ثابت و همچنین متحرک طراحی شده که به دلیل شکل گنبدی، گردش هوای داغ درون آن به خوبی انجام شده و همه قسمت های پیتزا با حرارت یکسان پخته می شود.

ارائه فر پیتزا با قیمت مناسب

 همان طور که گفته شد، فرهای پیتزا از لحاظ نحوه کارکرد، نوع سوخت و همچنین ابعاد و اندازه در تنوع بسیار بالایی ارائه می گردد که تمامی موارد ذکر شده می توانند بر قیمت ‌های این محصول در بازار تاثیر بگذارند.

اما مراکز عرضه و فروش این محصولات، جزء عوامل مهمی هستند که بر قیمت گذاری خرید فر پیتزا تاثیر دارند.

در این مجموعه به دلیل داشتن ارتباط مستقیم با کارخانجات تولید کننده و هدف گذاری بر روی رضایت مشتری، فر پیتزا با قیمت ارزان ارائه می گردد.

وجود تنوع در فر ممکن است موجب سردرگمی خریداران شده، در این مجموعه کارشناسان متبحر حضور دارند که با ارائه مشخصات و ویژگی های هر کدام از دستگاه ها، همچنین فضای محیط استفاده، می توانند بهترین نمونه ‌ها را پیشنهاد دهند.

گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با طراحی و تولید انواع فر پیتزا نتوانسته تا جایی که ممکن است، کار را برای شما عزیزان آسان و پخت دلچسبی را به شما هدیه دهد.

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه می باشد. که گروه تولیدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم از انواع فر پیتزا تعبیه کرده تا شما عزیزان با خیال آسوده و بدون نگرانی از دستگاه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *