محصولات روماک, مقالات

خرید فر قنادی با ابعاد مناسب

خرید فر قنادی با ابعاد مناسب

خرید فر قنادی با ابعاد مناسب

فر قنادی در واقع نام فر شیرینی پزی صنعتی است. در انواع مختلف از لحاظ ابعاد و نحوه کارکرد، طراحی و تولید شده است. هر کدام از این مدل ها متناسب با فضای کاری خاص مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید فر قنادی با ابعاد مناسب با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

انواع فر قنادی

فر قنادی یکی از مهمترین وسایلی که در تمامی مراکز تولید کیک و شیرینی است. همچنین کارخانه های تولید کیک مورد استفاده قرار می ‌گیرد. فر قنادی تقریباً جزء ارزشمندترین لوازم  در تجهیزات پخت کیک و شیرینی است. در حال حاضر در صورتی که قصد تهیه فر قنادی را دارید. به دلیل تنوع بالای این محصولات در بازار باید تحقیقات لازم را انجام داده شود. همین طور با در نظر گرفتن کلیه معیارهای مورد نظر خود، اقدام به خرید مناسب ترین فر قنادی کنید.

مهمترین نکته درباره انتخاب فر قنادی مشخص کردن نوع نیاز و اهداف خود از تهیه این فرها می باشد. در حال حاضر انواع مختلفی از فر قنادی با توجه به نوع سیستم گرمایشی، ابعاد، تعداد سینی ها و در بسیاری از موارد دیگر وجود دارد. معمولاً فرهای قنادی به صورت تک طبقه و یا چند طبقه طراحی می شوند. استفاده از فرهای چند طبقه موجب بازخورد بیشتر و صرفه جویی در هزینه ها می گردد.

انواع فرهای قنادی معمولاً از سوخت های جامد، مایع، گاز و همچنین انرژی الکتریکی استفاده می کنند. به کار بردن هر کدام از این مواد سوختی به دلیل پیشرفت های تکنولوژی و تولید این فرها به صورت کاملاً مجهز می‌تواند بازخوردهای خوبی را داشته باشد. قنادها با توجه به شرایط محیط کاری خود و امکان دسترسی راحت تر به سوخت ها می تواند بهترین فرها را تهیه کند.

از لحاظ ساختار گرمایشی، فرها به چهار گروه تقسیم بندی می‌ شود که شامل موارد ذیل است:
• فرهای ساکن
• فرهای کشویی
• فرهای حامل
• فرهای چرخشی
با توجه به تنوع بالای فرهای قنادی، دانستن و شناخت کامل فرها از لحاظ کارکرد، کمک بیشتری به انتخاب‌های بهتر می‌ کند و هرچه بیشتر این عوامل و اجزاء فرها را بشناسید در پرداخت بهینه هزینه های نهایی موثر می باشد.

مزایای خرید فر قنادی با ابعاد مناسب

در حال حاضر فرهای قنادی با استفاده از فناوری و تکنولوژی های نوین طراحی و تولید می‌ شوند که به راحتی می توان از آنها در فضاهای مختلف به کار برد.
تنوع فرهای قنادی از لحاظ ابعاد، کمک می کند تا هر مجموعه مطابق نیاز و حجم کاری خود بتواند بهترین دستگاه فر را تهیه نماید.
در حال حاضر که دسترسی به ابعاد مختلف این فرها امکان پذیر است، به راحتی می‌توان فرهای بزرگ را پس از هر بار استفاده مورد شستشو قرار داد.
به طور کلی برخی از مزایای انتخاب فر قنادی با ابعاد بزرگ برای قنادی ها به شرح ذیل می باشد:

• در فرهای قنادی با ابعاد بزرگ به آسانی می توان محصول در حین پخت را مورد کنترل قرار داد.
• با تهیه فرهای قنادی در ابعاد بزرگ امکان تولید محصولات بیشتر و با کیفیت بالاتر فراهم می گردد.
• به دلیل امکان گردش مناسب هوای گرم، در تمامی طبقات محصولات درون فر به صورت یکنواخت پخته و برشته می شود.
• امکان پخت همه نوع کیک، شیرینی و بیسکویت و نان در این فرها فراهم آمده است

گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با طراحی و تولید انواع تجهیزات پخت کیک و شیرینی توانسته است. از جایی که ممکن هست کار را برای شما عزیزان به شما هدیه دهد.

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات می باشد. که گروه تولیدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم از انواع فر قنادی تعبیه کرده تا شما عزیزان با خیال آسوده و بدون نگرانی از دستگاه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *