محصولات روماک, مقالات

کباب پز تابشی روماک گالری

کباب پز تابشی روماک گالری

کباب پز های تابشی روماک گالری

در حال حاضر با این تراکم جمعیت و کمبود فضا جهت طبخ غذا در آشپزخانه های صنعتی دغدغهه برای صاحبان این مشاغل می باشد. به دنبال آن کم ترین ایجاد مزاحمت برای اطرافیان در زمان انجام کار است. آیا استفاده از کباب پز های تابشی روماک گالری بهترین گزینه می تواند باشد؟

اهمیت این نکته که نباید از تجهیزات بی کیفیت در آشپزخانه های صنعتی استفاده کرد، امر بسیار مهمی است. استهلاک بالای تجهیزات پخت بر اثر استفاده مداوم با دمای بالا نیازمند تجهیزات به روز و به زبان ساده محکم و کار امد است. کارخانه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری توانسته خدمتی جدید ارائه دهد. روماک گالری با تولید این محصول درجه یک این امکان را داده تا، علاوه بر حل مشکل کمبود جا سرعت را نیز بالا ببرد.

مزیت کباب پز های تابشی

پخت یکنواخت و قابل تنظیم، استفاده از روش پخت به صورت تابشی برای انواع کباب از مهم ترین مزیت های آن می باشد. همچنین  مصرف گاز کم تر و از مهم تر ایمنی بالای دستگاه و نظافت آسان از مزایای این مدل کباب پز می باشد. این کباب پز مورد استفاده در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی می باشد.

کباب پز تابشی روماک گالری

” مشخصات فنی “

. بدنه تمام استیل
. وجود شاسی قوی و چرخ های با کیفیت بلبرینگ دار با کیفیت.
. شعله های وارداتی
. دارای شعله غیر مستقیم از بالا
. شیر گاز استاندارد
. کاهش مصرف سوخت تا “1/5 برابر کباب پز های سنتی
. عدم‌نیاز به نیروی ماهر
. پخت آسان و یکنواخت کباب
. کاهش انتشار حرارت و دما در محیط کار
. دارای پایه های چرخ دار جهت سهولت در جابه جایی دستگاه

✅ از همه مهمتر گارانتی “1 ساله و بی قید و شرط دستگاه و خدمات قوی ما باعث شده تا مصرف کنندگان بتوانند با خیال راحت از کباب پز تابشی روماک گالری استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *