دانستنی ها, مقالات

راه اندازی رستوان

راه اندازی رستوان

در این مقاله قصد داریم در خصوص راه اندازی رستوان برای شما بگوییم. اگر به فکر راه اندازی رستوان هستید ما را همراهی کنید. در صورت تمایل ما و دوستان خود در نظرات و پیشنهادات خود سهیم نمایید.

 

راه اندازی رستوان

در حال حاضر صنعت غذاهای رستورانی و فست فودی جایگاهی بزرگ به خود اختصاص داده است. از آنجایی که درآمد بالایی این شغل دارد، باعث شده طرفداران زیادی را به خود جذب نماید. حال به هنگام راه اندازی رستوران یا آشپزخانه صنعتی باید به چند نکته کلیدی توجه داشت.

فضای رستوران

ابتدا باید توان خروجی آشپزخانه خود را نسبت به فضایی که در اختیار دارید در نظر بگیرید. لزوما نیاز نیست از ابتدای کار مکانی بزرگ در اختیار باشد. هستند رستوران های که از کوچک ترین مکان شروع به کار کردند و بعد کار خود را توسعه دادند.

خروجی غذا

خروجی غذا نکته مهم دیگریست. طبخ غذا ایده آل و درجه با مواد اولیه تازه، از همه مهم تر تجهیزات آشپزخانه که در پخت تاثیر چشم گیری دارد.

تنوع غذا

تنوع غذا بخش اصلی دیگری در هر رستوران و آشپزخانه صنعتی است. تنوع غذایی است که بتوان به بهترین نحو آن را در اختیار مشتری قرار دهد. تا هر کس با هر ذاقه و سلیقه ای سازگار باشد.

 

مکان مناسب

مکانی که به عنوان راه اندازی رستوران از آن استفاده می کنیم نیاز به چند نکته مهم دارد که عبارتند:

از قابل شستشو بودن کف زمین و دیوار ها، خروجی آب با ظرفیت بالا، مجهز بودن به سرویس بهداشتی و حمام، سقف بلند و همچنین خروجی هوا جهت استفاده از هود و سانتر فیوژ.

 

 تجهیزات مناسب

در قدم بعدی استفاده از تجهیزات پخت با کیفیت جهت طبخ غذا که یکی از اصلی ترین موارد در این زمینه می باشد و در گام بعدی ایجاد فضایی جهت آماده سازی مواد غذایی

نگهداری مواد غذایی

نگه داری مواد غذایی خشک و فاسد شدنی است، جهت نگهداری مواد غذایی باید از تجهیزات مناسب و کارآمد در دسترس باشد.

گروه تولیدی آشپزخانه صنعتی روماک گالری با توان بالا چه در زمینه طراحی و همچنین تولید تجهیزات با کیفیت و به روز توانسته در کنار دوستانی باشد. که تصمیم به راه اندازی رستوران و آشپزخانه صنعتی دارند. گروه مشاورین روماک گالری با در نظر گرفتن بودجه و محل کار شما در راه اندازی رستوارن به شما کمک خواهد کرد.

 

راه اندازی رستوان
تجهیزات آشپزخانه صنعتی – تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک – تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری

 

✅ از همه مهمتر گارانتی “1 ساله و بی قید و شرط دستگاه و خدمات قوی ما باعث شده تا مصرف کنندگان بتوانند با خیال راحت از تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری استفاده کنند

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *