مقالات

خرید تحهیزات کافی شاپ

خرید تحهیزات کافی شاپ

بررسی و خرید تجهیزات کافی شاپ

اگر می خواهید کافی شاپ راه اندازی کنید و یا کافی شاپ فعلی خود را به روز رسانی کنید. با ما همراه باشید تا شما را با جدید ترین تجهیزات کافی شاپ آشنا نماییم. همچنین برای خرید تحهیزات کافی شاپ از تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری را خدمت شما معرفی کنیم.

بررسی تجهیزات کافی شاپ 

برای خرید تحهیزات کافی شاپ قبل از هر چیز باید محصولات مورد نیاز را در یک چک لیست آماده کنید سپس برای خرید آن اقدام نمایید. در صورت نیاز میتوانید از مشاورین فروش کمک بگیرید.

دستگاه اسپرسوساز: بسیاری از افراد که به کافی شاپ می آیند دوست دارند به وسیله یک قهوه گرم و دلپذیر پذیرایی شوند. پس یک دستگاه اسپرسوساز نیاز اولیه هر کافی شاپی‌می باشد. با تهیه یک دستگاه اسپرسوساز صنعتی می توانید قهوه ای حرفه ای را درست کنید.

مخلوط کن صنعتی: می توان گفت نوشیدنی های ترکیبی و خنک جزو اولین انتخاب هر مشتری می باشد. شما با تهیه یک مخلوط کن صنعتی می توانید نوشیدنی های خوشمزه و پرطرفدار را تهیه نمایید.

اهمیت یخچال و فریزر بر هیچ کس پوشیده نیست. شما برای تازه نگهداشتن مواد غذایی خود به این دو وسیله پرکاربرد نیاز خواهید داشت. قسمت زیادی از فضای آشپزخانه کافی شاپ ها را یخچال اشغال می کند پس باید مدلی انتخاب کنید که با فضای داخلی کافی شاپ‌ شما همخوانی داشته باشد.

لوازم کافه بار از دیگر تجهیزات کافی شاپ می‌باشد. تهیه لوازم جانبی با کیفیت سبب می شود شما دیگر درگیر مشکلات ریز و درشت ناشی از خرابی این وسایل نشوید. لوازمی مثل قاشق میله ای، کتری آب، همزن ها، شات های اسپرسو و… از آن دست وسایلی می باشند که در کافی شاپ بسیار پر مصرف هستند.

یکی دیگر از تجهیزات کافی شاپ ها توستر و ماکرویو می باشد. اگر شما در کافی شاپ ‌قصد دارید غذای گرم نیز سرو کنید به وجود این دو دستگاه برای گرم نگه داشتن غذا حتما نیاز پیدا خواهید کرد.

وسیله دیگر یخ ساز می باشد. این وسیله نیز تکمیل کننده کار مخلوط کن و آبمیوه گیری است. هیچ مشتری دوست ندارد نوشیدنی خود را گرم میل کند. پس وجود یک یخ ساز برای درست کردن نوشیدنی خنک و گوارا ضروری می باشد.

خرید تحهیزات کافی شاپ
تحهیزات کافی شاپ

کافی شاپ مکانی برای گذراندن اوقاتی خوش

ممکن است شما و دوستانتان بخواهید یک عصر گرم تابستانی را در محیط کافی شاپ‌ بگذرانید. مطمئنا دوست ندارید داخل کافی شاپی ‌بروید که به خاطر نداشتن تجهیزات کامل نمی تواند منوی متنوعی در اختیار شما قرار دهد.

از دیگر تجهیزات کافی شاپ که بسیار نیز مورد نیاز است می توان به غذاسازها و میکسر ها اشاره کرد. با استفاده از این وسایل می توان سس ها و ترکیبات جذابی تهیه نمود و در اختیار مشتری قرار داد.

مورد بعدی کاسه های همزن می باشد که در جنس های مختلف در بازار وجود دارد. می توانید بر اساس بودجه و نوع نیازتان یکی از این جنس ها را انتخاب نمایید.

فضای کافی شاپ مملو از بوهای مواد غذایی مختلف می باشد. پس بهترین کاری که می توان انجام داد قرار دادن یک دستگاه تهویه مناسب در این فضا می باشد. به این صورت با جا به جا  شدن هوا دیگر مشتریان  اذیت نمی شوند.

آسیاب قهوه صنعتی را در بیشتر کافی شاپ ها می توانید ببینید. در بیشتر کافی شاپ ها دانه های درسته قهوه را خودشان آسیاب می کنند. با انتخاب یک دستگاه آسیاب مناسب می توانید طعم و مزه قهوه ای خوشمزه و اصیل را مال خود کنید.

خرید تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ از بهترین فروشگاه

بعد از انتخاب تجهیزات کافی شاپ و دستگاه های  مورد نیازتان وقت آن است که فروشگاهی را برای خرید انتخاب نمایید. بهترین انتخاب برای شما روماک گالری می باشد. در این فروشگاه می‌توانید بهترین تجهیزات را با نازلترین قیمت بیابید. همچنین خیالتان از بابت خدمات پس از فروش و کیفیت کالا راحت است.

در این فروشگاه کالا های اصل را در سریع ترین زمان ممکن خریداری می کنید و می توانید تا سالیان سال از کیفیت این تجهیزات کافی شاپی لذت ببرید، و از آن استفاده نمایید. روماک گالری همانجایی است که می تواند شما را در انتخاب درست تجهیزات کافی شاپ و خریدی آسان و دلپذیر کمک کند. پس اگر تصمیم به خرید تجهیزات کافی شاپ دارید دیگر تعلل نکنید و با کمک از روماک گالری یکی ار بهترین خرید های خود را انجام دهید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *