محصولات روماک, مقالات

فر کانوکشن قنادی بدون بخار

فر کانوکشن بدون بخار 8 سینی

فر کانوکشن قنادی بدون بخار

اگر در صنعت قنادی مشغول به کار هستید. یا قصد راه اندازی یک فروشگاه پخت کیک و شیرینی پزی دارید. مطمعنا اسم فر کانوکشن قنادی بدون بخار به گوش شما رسیده است. اما وجود این تجهیزات در بازار های خارجی و یا ایرانی شما را دچار سر در گمی کرده. که آیا یک برند خارجی تهیه کنید بهتر است و یا وطنی؟

امروزه تمام افرادی که در صنعت تولید کیک و شیرینی فعالیت می کنند. به دنبال تجهیزات پختی هستند که بتوانند محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه نمایند.

گروه تولیدی صنعتی روماک گالری با تکیه بر کارشناسان خود در عرصه بازاریابی، طراحی، تولید و فروش توانسته اند نسبت به نیاز شما عزیزانی که در این صنعت مشغول به کار هستید ( پخت کیک و شیرینی ) تجهیزات پخت را تولید و بازار مصرف عرضه کنند.

بهترین نوع فر جهت پخت کیک و شیرینی فر کانوکشن می باشد. استفاده از متریال با کیفیت ( ورق ضخیم ) در ساخت بدنه دستگاه که این امر باعث عدم اسیب به دستگاه در زمانی که دمای فر به بالاترین درجه رسیده. و قرار است که ساعت ها این با دما کار کند.

مهم ترین خصوصیت فر کانوکشن

وجود پنل لمسی و قابل برنامه ریزی در فر های روماک مارا نه تنها اولین بلکه تنها تولید کننده فر کانوکشن قابل برنامه ریزی در ایران کرده است. وجود این پنل باعث شده تا کاربر بتواند چندین برنامه پخت را در حافظه ذخیره نماید تا تمام محصولات تهیه شده با این فر به صورت یکنواخت پخته و قابل عرضه باشد.

استفاده از فن بسیار قوی و باکیفیت باعث ایجاد گردش یکنواخت در فر شده و خواسته های شما کاربر عزیز را در جهت پخت یکنواخت محصول براورده می کند.

گارانتی 1 ساله و بی قیدو شرط روماک و خدمات 10 ساله ما باعث دلگرمی تمام عزیزانی است که به گروه تولیدی صنعتی روماک اطمینان کرده و از محصولات استفاده می کنند.

کارخانه تولید تجهیزات آشپزخانه روماک گالری 

فر کانوکشن بدون بخار 4 سینی

فر کانوکشن مدل قنادی بدون بخار

فر کانوکشن بدون بخار 6 سینی

فر کانوکشن بدون بخار 8 سینی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *