دانستنی ها, محصولات روماک, مقالات

فرپخت کیک و شیرینی

فرپخت کیک و شیرینی

فرپخت کیک و شیرینی

فرپخت کیک و شیرینی یکی از مهترین لوازم برای پخت با کیفیت کیک ها و شیرینی ها می باشد. در این مقاله گروه مشاورین تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری سعی دارد. محصولاتی را معرفی نمایید. تا بتوانید در صنعت قنادی جز آن بهترین ها باشید. ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید. همچنین نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

همیشه برای پخت کیک و شیرینی نیازمند به فر های با کیفیت و پر قدرت هستیم. چرا که نبودن یک فر مناسب در کارگاه قنادی باعث می گردد خروجی خوبی در پخت نداشت باشیم. تجهیزات پخت کیک و شیرینی امروزه جزء محصولاتی می باشد. که چه از نظر تنوع تولید و چه از لحاظ کارایی در رده بالای صنعت پخت کیک و شیرینی، قرار دارد. به گونه ی که کارگاهای با سابقه طولانی در صنعت قنادی هم به ناچار به سمت استفاده از تجهیزات به روز با تکنولوژی بالا رفته اند.

کارگاه های سنتی

در سالیان گذشته کارگاهای قنادی با استفاده از فر های سنتی و البته با سختی زیاد، مجبور به پخت انواع شیرینی بودند. همین امر باعث می شد تا تنوع در این محصول، محدود و این صنعت از دید مشتری دچار یکنواختی شود. ولی با گذشت زمان، این صنعت دچار تحول و پیشرفت چشمگیری گردید. بطوری که در قنادی ها بخاطر تنوع زیاد، مصرف کنندگان گاهی دچار سردرگمی می شدند.
روماک گالری توانسته در این بخش از صنعت تجهیزات قنادی با تولید فر های گوناگون و البته باکیفیت و به روز. کمک حال صنعتگران قنادی باشد.

فر قنادی از مهترین تجهیزات پخت کیک و شیرینی در این صنعت بوده و شما می توانید شاهد پیشرفت چشمگیر در طراحی و کارایی این تجهیزات در دنیا باشید. کارخانه تولیدی روماک گالری با بهره گیری از آخرین تکنولوژی در طراحی این فر ها ، همچنین با استفاده از متریال درجه یک دنیا. توانسته خدمتی بزرگ در این صنعت نماید.

کالای ایرانی و یا خارجی

برای تهیه فرپخت کیک و شیرینی نیاز نیست دیگر از محصولات واراتی از کشورهای دیگر داشت. چرا که روماک گالری با هدف  تولید ملی و عرضه کالای ایرانی در بازار توانسته نیاز جامعه را تامین نماید.

انواع فرپخت کیک و شیرینی

از انواع فرهای قنادی میتوان، فرقنادی 4 و 6 سینی، فرکانوکشن Baker ، فرکانوکشن بدون بخار، پروفر 6 و 12 سینی را معرفی نمود.

فر قنادی
فر کانوکشن Baker بخار دار روماک گالری
فر کانوکشن بدون بخار 8 سینی
پروفر 6 سینی روماک گالری

شما می توانید جهت خرید و مشاوره انواع فرپخت کیک و شیرینی همین حالا با گروه روماک گالری تماس حاصل نمایید. روماک گالری تولید کننده تجهیزات قنادی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آماده خدمت رسانی می باشد. لاز به ذکر است. تمامی محصولات روماک گالری با ضمانت بی قید شرط می باشد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *