محصولات روماک, مقالات

تفاوت فر پیتزا ریلی و صندوقی

تفاوت فر پیتزا ریلی و صندوقی

تفاوت فر پیتزا ریلی و صندوقی

در این مقاله قصد داریم در خصوص تفاوت فر پیتزا ریلی و صندوقی بحث نماییم . گروه تولیدی تجهیزات صنعتی روماک گالری توضیحاتی مختصر در این مطلب ارائه خواهد داد. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره خصوصی با کارشناسان فروش روماک گالری در ارتباط باشید. همچنین در صورتی که نظر و یا پیشنهادی دارید پایین این مقاله برای ما بنویسید.

اهمیت فر پیتزا در آشپزخانه های صنعتی

امروزه فست فود ها بخش خیلی بزرگی از صنعت غذایی را به خود اختصاص داده اند. گاهی اوقات صف های طولانی در مقابل فست فود هایی که برند خودشان را جا انداختند مشاهده می شود. اهمیت تجهیزات این صنعت زمانیست که ما بخواهیم غذائی با بالاترین کیفیت به مشتری ارائه دهیم. پخت سریع و آسان و همچنین غذایی خوشمزه و خوش پخت ملاک اولیه یک آشپزخانه صنعتی است. که این امر ارتباط مستقیم و تنگاتنگی به وجود تجهیزات مدرن و با کیفیت صنعتی دارد.

با قطعیت میشود گفت پیتزا یکی از غذاهای مورد علاقه اکثر مردم جهان است. پیتزاها در دو نوع: آمریکایی ( ضخامت بیشتر ) و ایتالیایی ( ضخامت کمتر ) پخت می شود. هر کدام به نوعی لذیذ و طرفداران خود را دارند.

در حاضر در صنعت پخت پیتزا چند نوع تجهیزات وجود دارد. پر کاربردترین آن ها فر پیتزا ریلی و فر پیتزا صندوقی می باشد. هر کدام مزایایی به نسبت نیاز و خروجی مشتری دارند. قبل از خرید به تفاوت فر پیتزا ریلی و صندوقی توجه بفرمایید. تا تجهیزات آشپزخانه بی نقص داشته باشید.

فر پیتزا ریلی روماک گالری

 فر پیتزا ریلی

بهترین گزینه برای کسانی که خروجی بالایی در روز دارند. فر پیتزا ریلی می باشد. فر ریلی به این دلیل که دستگاه از قابلیت پخت با سرعت بالایی بر خوردار است و به کاربر اجازه می دهد سرعت ریل را تنظیم کند. این امرباعث گشته تا محبوبیت خود را داشته باشد. پخت در این فر بصورت گردش هوای گرم است به طوری که ظرف پیتزا رو روی ریل قرار داده و به داخل فر هدایت می شود و باتوجه به سرعت تنظیم شده پخت می شود.

فر پیتزا صندوقی

 فر پیتزا صندوقی

گزینه دیگر فر پیتزا صندوقی می باشد. پخت پیتزا با این دستگاه مخصوصا پیتزا ایتالیایی از کیفیت بالاتری برخوردار است. همچنین داخل فر کفه سنگ یک تکه قرار داده شده تا امکان را داشته باشد که پیتزا را بدون ظرف به وسیله پارو یا بدون ظرف داخل فر قرار دهید.فر های پیتزای صندوقی در دو نوع مکانیکی و یا پنل دیجیتالی در بازار موجود است.

فر پیتزا ( صندوقی )

تفاوت فر پیتزا ریلی و فر پیتزا صندوقی

فر پیتزا صندوقی نسبت به فر پیتزا ریلی سرعت کم تر و ظرفیت پخت محدود تری دارد. این دستگاه مصرف گاز و برق کم تری دارد. همچنین شما می توانید با این فر انواع غذاهای دریایی و ایتالیایی رو پخت کنید. فر ریلی نیاز به فضای بزرگ تری نسبت به فر صندوقی دارد اما متحرک می باشد. در حالی که فر صندوقی را می توان روی میز قرار داد و یا از پایه استفاده نمود.

گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با طراحی و تولید انواع فر پیتزا نتوانسته تا جایی که ممکن است، کار را برای شما عزیزان آسان و پخت دلچسبی را به شما هدیه دهد.

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه می باشد. که گروه تولیدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم از انواع فر پیتزا تعبیه کرده تا شما عزیزان با خیال آسوده و بدون نگرانی از دستگاه استفاده کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *