محصولات روماک, مقالات

تجهیزات نگهداری و انبار مواد غذایی

تجهیزات نگهداری و انبار مواد غذایی

تجهیزات نگهداری و انبار مواد غذایی شامل سه بخش نگه داری مواد فاسد شدنی و آماده طبخ، مواد خشک و محصولات پخته شده آماده سرو می باشد. از آنجایی که داشتن مواد غذایی سالم و تازه اهیت زیادی دارد. آیا بنظر شما کیفیت این تجهیزات می تواند در نگهداری این مواد غذایی موثر باشد یا نه ؟ نظرات خود را در زیر این مقاله به اشتراک بگذارید.

تجهیزات نگهداری و انبار مواد غذایی

همان طور که می دانیم نگهداری مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است. اول اینکه جهت سرو غذا نیاز به مواد سالم و تازه است. دوم جهت کنترل خرید مواد غذایی باید بتوانیم از آنها درست نگهداری کنیم.

مواد فاسد شدنی و اماده طبخ

در بخش تجهیزات نگه داری مواد فاسد شدنی و آماده طبخ، موادی همچون سبزیجات، انواع گوشت، انواع سس. در کل مواد فاسد شدنی قرار دارند. کارخانه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری توانسته است.  با تولید با کیفیت انواع سردخانه در ابعاد مختلف ( ثابت و متحرک ) و انواع یخچال های زیر صفر و بالا صفر کمک حال این بخش از پروسه تولید و طبخ مواد غذایی باشد.

استفاده از ورق استیل، شاسی محکم، رادیات مسی، کندانسور با کیفیت و همچنین موتور شرکتی و به کار بردن عایق با دانسیته بالا در تولیدات گروه صنعتی روماک، همیشه در اولویت تولید محصولات برودتی بوده است.

تجهیزات بیمارستانی مدرن
تجهیزات بیمارستانی مدرن

نگهداری مواد خشک

در بخش نگه داری مواد خشک وجود قفسه ها و پالتهای استیل همیشه نیاز بوده و روماک توانسته با استفاده از متریال با کیفیت این گونه از تجهیزات را تولید کند. ساخت قفسه با استفاده از پروفیل 40*40 با ضخامت 2 میل و همچنین استفاده از ورق استیل برای طبقه ها در ابعاد مختلف که جهت نگه داری مواد خشک مانند برنج، حبوبات، ادویه جات، روغن و… مورد استفاده قرار می گیرد.

گارانتی

✅ از همه مهم تر گارانتی “1 ساله و بی قید و شرط دستگاه و خدمات قوی ما باعث شده تا مصرف کنندگان بتوانند، با خیال راحت از تجهیزات نگهداری مواد غذایی رستوران روماک گالری استفاده کنند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *