دانستنی ها, محصولات روماک, مقالات

تجهیزات شستشوی آشپزخانه صنعتی

تجهیزات شستشوی آشپزخانه صنعتی

در این مقاله قصد داریم محصولی جهت تجهیزات شستشوی آشپزخانه صنعتی معرفی نماییم. دستگاهی شگفت انگیز که در هر آشپزخانه صنعتی وجود آن ضروری می باشد. قبل از معرفی نگاهی اجمالی به آشپزخانه های صنعتی خواهیم انداخت.

تجهیزات شستشوی آشپزخانه صنعتی

 

از سالیان گذشته تا به امروز آشپزخانه های صنعتی هرساله هزینه های زیادی را بابت خرید ظروف که بر اثر شستشو آسیب می بینند. پرداخت می کنند. مصرف بالای آب، مواد شوینده جهت شستشو و از همه مهم تر نیروی زیاد جهت انجام کار می باشد. که تمام این موارد سالیانه مخارج زیادی را برای صاحبان این گونه مشاغل در بر دارد.

در آشپزخانه های منازل مدتی زیادی است که ماشین های ظرفشویی جایگاهی ویژه به خود اختصاص داده است. با توجه به اینکه حجم این ظروف قدری نیست که نیاز به زمان زیاد برای شستشو داشته باشد. اما در آشپزخانه های بزرگ شستشوی ظروف کاریست دشوار.

گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با در نظر گرفتن این شرایط، تجهیزات با کیفیت و کارآمدی را تولید و به بازار عرضه کرده است. که علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده، داشتن نیروی انسانی را به حداقل رسانده است. کافیست به کمک یک اپراتور چیزی حدود سه هزار بشقاب را در ساعت شست.

 

ماشین ظرفشوئی صنعتی فلات تایپ

معرفی محصول شگفت انگیز

تولید ماشین ظرفشویی تمام اتومات فلایت تایپ. در ظرفیت های مختلف بدون نیاز به سبد و میز رفت و برگشت و با خروجی ساعتی. 1000 / 1500 / 2000 و در نهایت 3000 بشقاب و در دو نوع گازی و برقی. همچنین در صورت نیاز مصرف کننده با اضافه کردن خشک کن در دستگاه. توانسته دستگاه با کیفیت و کار آمد را روانه بازار کند.

استفاده از نیروی کم تر، فضای کم تر، صرفه جویی در مصرف آب، گاز و برق و شستشوی بهداشتی ظروف. از مزیت های استفاده از ماشین ظرفشویی روماک است.

تمام متریال استفاده شده در دستگاه فوق از استیل 304 می باشد. در قسمت فرمان الکترونیکی دستگاه از قطعات استاندارد برند LG یا LS استفاده شده است.

و از همه مهتر گارانتی یک ساله و بی قید و شرط دستگاه و خدمات قوی ما باعث شده تا مصرف کنندگان بتوانند با خیال راحت از ماشین ظرفشوئی مدل فلایت تایپ روماک گالری استفاده کنند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *