دانستنی ها, محصولات روماک

بهترین فر قنادی و شیرینی پزی

بهترین فر قنادی و شیرنیی پزی

بهترین فر قنادی و شیرینی پزی

در این مقاله قصد داریم از خصوصیات بهترین فر قنادی و شیرینی پزی صحبت کنیم. اگر قصد خرید فر قنادی دارید. قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید. این مقاله توسط تیم مشاورین تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری تهیه گشته است.

همان طور که میدانیم کیفیت یک فر قنادی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که پخت یک کیک و شیرینی خوب نیازمند به داشتن فر پخت مناسب می باشد.

فر قنادی

یک فر پخت با کیفیت

قبل از هر چیزی جنس ورق بیرون دستگاه باید استنلس استیل باشد که “430 به ضخامت یک میل بهترین آن است. جنس ورق داخل دستگاه نیز اگر گالوانیزه به ضخامت یک میل باشد. در کیفیت دستگاه تاثیر زیادی دارد. کار با سوخت گاز چه گاز شهری و چه گازهای کپسولی قابل توجه است.

ورودی برق تک فاز، ولتاژ “220 ولت، فرکانس “50 هرتز مورد توجه قرار دارد. همچنین بهتر است داراری ورودی گاز “2/1 اینچ باشد. یک فر قنادی باید قابلیت این را داشته باشد که بتوان حرارت آن را از “30 تا “300 درجه سانتی گراد کنترل کرد و تغییر داد. این کنترل در پخت کیک و شیرینی های مختلف اهمیت دارد. پس اگر دارای ترموستات تنظیم دما باشد کار آسان تر خواهد شد.

معمولا فر قنادی که دارای درزگیر سیلیکونی و درب شیشه ای دارند. از نوع خوب محسوب میگردد. عایق حرارتی پشم سنگ و پتوی سرامیکی نیز باعث می شود. گرمای در درون فر حفظ شود و از اتلاف آن جلوگیری می کند.

بهترین فر قنادی و شیرینی پزی باید ساختار  منحصر به فرد باشد تا بدون نیاز به فن سبب پخت یک دست و یکسان در تمام سطح دیس شود. ظرفیت فر قنادی هایی که با دو ظرفیت “4 و “6 دیس با ابعاد سینی “60*40 تولید شدند. طرفداران ویژه ای دارند. همچنین رومیزی بودن آن و داشتن پایه برای خنک کردن سینی بعد از پخت مهم می باشد.

روماک گالری با الگو برداری از بهترین برند های فر قنادی موجود در دنیا و استفاده از متریال درجه یک. تواسته خدمتی نو در عرصه تولید تجهیزات پخت کیک و شیرینی پا به عرصه صنعت قنادی بگذارد. ما با رعایت حقوق مصرف کنندگان و تامین نیاز جامعه در خدمت هستیم.

از همه مهم تر روماک گالری با گارانتی “1 ساله و بی قید و شرط دستگاه و خدمات قوی خوداین اطمینان را می دهد. تا با خیال راحت از تجهیزات قنادی و پخت کیک و شیرینی روماک گالری  استفاده کنند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *