دانستنی ها, محصولات روماک, مقالات

خرید فر پخت کیک و شیرینی

خرید فر پخت کیک و شیرینی

 نکاتی در مورد خرید فر پخت کیک و شیرینی

در یک دهه اخیر کارخانه های تولیدی صنعتی و برند های معتبر در زمینه تجهیزات و ماشین الات پخت کیک و شیرینی پیشرفت شگفت آوری چه از لحاظ طراحی و عملکرد دستگاه داشته اند. به طوری که با توجه به نوع کیک و شیرینی و ظرفیت خروجی کاربر، دستگاه های مخصوصی ارائه داده اند.در این مقاله قصد داریم، یک بررسی مختصر و مفید در رابطه با خرید فر پخت کیک و شیرینی داشته باشیم. شما مشتریان عزیز را در امر انتخاب و خرید مناسب ترین فر با توجه به نیاز شما راهنمایی کنیم.

هر شخص علاقمند به پخت کیک و شیرینی که قصد اشتغال در این حوزه و راه اندازی کارگاه قنادی دارد. باید قبل از خرید فر به چند سوال مهم جواب دهد. تا بهترین انتخاب را از میان فرها داشته باشد تا دچار ضرر نشود.

اتنخاب فر پخت مناسب

اول اینکه قصد پخت چه نوع کیک و شیرینی را دارد؟
دوم ظرفیت و میزان خروجی که قرار است داشته باشد؟

عمده ترین تصمیمات برای خرید تجهیزات پخت شیرینی و کیک در بر گرفته از نوع کیک و شیرینی است که قراره پخت کنید. پس قبل هر اقدامی برای خرید فر باید مشخص کنید. چه انتظاری از فر دارید؟ و قصد پخت چه محصولاتی دارید؟

اگر قصد دارید تنها شیرینی های خشک نظیر کلوچه، کوکی، باغلوا، شیرینی زبان، کیک و… را پخت کنید. مناسب ترین گزینه برای شما با توجه به کیفیت و اپشن های دستگاه، فر قنادی و فر کانوکشن خشک می باشد. ولی اگر هدف شما از پخت محصول نهائی شیرینی ها و کیک های حجیم، نان فانتزی، کروسان، کیک ماکارون و هر چیزی که نیاز به پف و حجم دارد، باشد. شما قطعا باید از فر کانوکشن بخاردار یا به اصطاح مرطوب استفاده کنید. (صرف نظر از اینکه بعضا هستن کسانی که در داخل فر خشک کاسه اب قرار می دهند. که کار مناسبی نیست)

دومین سوالی که مطرح میشه میزان خروجی هستش که شما از قبل باید تعیین کنید. باتوجه به اینکه فر پخت کیک و شیرینی از 4 دیس تا 16 دیس طراحی و ساخته می شوند. حتما باید قبل از فرایند خرید فر به یک جمع بندی کلی رسیده باشید. تا فری مناسب با میزان خروجی خود خریداری کنید و با سهل انگاری متضرر نشوید.

گارانتی فر پخت کیک و شرینی

البته یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان عزیز بحث گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. که گروه تولیدی صنعتی روماک گالری در تمامی دستگاها اعم از فر قنادی و فر کانوکشن مرطوب و خشک گارانتی 1 ساله بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش قوی اعمال کرده است. تا شما عزیزان با خیالی آسوده و بدون نگرانی از فر های روماک استفاده کنید.

فر کانوکشن Baker بخار دار 4 سینی

فر کانوکشن Baker بخار دار روماک گالری

فر کانوکشن Baker بخار دار 6 سینی

فر کانوکشن Baker بخار دار روماک گالری

فر کانوکشن بدون بخار 6 سینی

فر کانوکشن بدون بخار 8 سینی

فر کانوکشن بدون بخار 4 سینی

فر کانوکشن مدل قنادی بدون بخار

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *