محصولات روماک, مقالات

فر کامبی یا شف تاب

فر کامبی یا شف تاب

در یک دهه اخیر کارخانه ها و برند های معتبر با طراحی و ساخت فر کامبی یا شف تاب و به اصطلاح پخت ترکیبی. تغییرات و تحولات بزرگی در صنعت آشپزی به پا کرده اند.

فر کامبی یا شف تاب

گروه تولیدی تجهیزات  آشپزخانه صنعتی روماک گاری در سال 1393، فر کانوکشن گازی و برقی را با توجه به نیاز مصرف کنندگان عزیز طراحی و شروع به تولید کرد. که تا به امروز اولین و بزرگترین تولید کننده فر های کانوکشن گازی و برقی در ایران می باشد. با توجه به نیاز آشپزخانه ها در سال 1398، تصمیم به طراحی و تولید ورژن جدید و مدرن فر کامبی در دو نوع گازی و برقی گرفته است. که با افتخار کنار شما عزیزان بزرگترین شرکت تولید کننده نسل پیشرفته فر کامبی در ایران می باشد. ضمن اینکه تمامی قطعات به کار رفته در داخا دستگاه اعم از موتور، بردهای الکترونیکی، نرم افزار دستگاه و… را در داخل کشور بومی سازی کرده و با تعرفه کم تر نسبت به تولید کنندگان دیگر عرضه می کند.

قبل از هر چیزی یک توضیح مختصر و مفید در رابطه با پخت فر کامبی خدمت شما عزیزان عنوان میکنم. تا یک شناخت کلی نسبت به دستگاه داشته باشید.

این دستگاه بنام فر پخت ترکیبی شناخته می شود که نسل جدید و پیشرفته فر های روماک گالری محسوب می شود. که به دلیل پخت ترکیبی هوای داغ با بخار به فر کامبی نیز معروف است.

فر کامبی یا شف تاب
فر کامبی یا شف تاب

3 قابلیت فر کامبی یا شف تاب

. پخت با هوای گرم ( سیستم کانوکشن ) مانند پخت پیتزا، کبابی کردن، گریل کردن، کیک و شیرینی، نان و…
. پخت با سیستم بخار، که عمل بخار پز کردن سبزیجات، صیفی جات برای حفظ ارزش غذایی، دم کردن برنج و… انجام می شود.
. پخت با ترکیب هوای داغ و بخار، مانند پخت مرغ، گوشت، ماهی و…

– این دستگاه، فر کامبی روماک دارای قابلیت های متعدد و شگفت اوری می باشد. که در این مقاله قصد داریم در رابطه با سیستم تنظیم و تولید بخار و نحوه نظافت و شستشو دستگاه را عنوان کنیم.

سیستم تنظیم و تولید بخار فر کامبی

در فر کامبی روماک گالری، بخار به دو صورت بخار مستقیم و ژنراتور بخار تولید می شود.

در سیستم بخار مستقیم، شما با تعیین درصد بخار، در ادامه فر کامبی بصورت اتوماتیک آب را به سمت محفظه هدایت می کند. با پاشش به سمت کوره های قدرتمند گازی یا المنت های برقی، بخار مدنظر را تولید می کند.

در این سیستم، ژنراتور بخار قدرتمند در فر کامبی، به طور مستقل و جدا از محفظه فر، بخار تازه را در هر تایمی برای پخت با کیفیت عالی تامین می کند. که سبب شادابی بیشتر مواد غذایی می شود.
ضمن اینکه ابی که درون ژنراتور بخار، به صورت اتوماتیک هر 24 ساعت یکبار تخلیه می شود.  این سیستم اطمینان حاصل می کند که اب پس از هر 24 ساعت پخت و پز به صورت مداوم تعویض شود. که کیفیت بالا و بهدااشت داخل فر را تضمین می کند.

 نظافت و شستشو

برای روغن زدایی و نظافت بدنه داخلی محفظه جهت جلوگیری از خسارت به دستگاه. در فر کامبی روماک گاری 5 برنامه برای شستشو دستگاه متناسب با نیاز هر حرفه ای تعبیه شده و به کاربر ارائه می دهد.

البته یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان عزیز بحث گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. که گروه تولیدی صنعتی روماک گاری در تمامی دستگاها اعم از فر کامبی. گارانتی 1 ساله بی قید و شرط و 10 سال خدمات قوی اعمال کرده است تا شما عزیزان با خیالی آسوده و بدون نگرانی از فر کامبی روماک استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *