دانستنی ها, محصولات روماک, مقالات

عایق حرارتی فرهای قنادی

عایق حرارتی فرهای قنادی

در یک دهه اخیر کارخانه ها و برند های معتبر موفق شده اند. مشکلات و معیاب فر های قنادی و پخت کیک و شیرینی را بر طرف کرده است. علاوه بر آن با قرار دادن یک سری آپشن های ویژه، بطور شگفت آوری کیفیت پخت محصول را به درجه بالایی برساند. عایق حرارتی فرهای قنادی یکی از مهم ترین آن ها می باشد.

” تاثیر عایق حرارتی فر های قنادی،پخت کیک و شیرینی “

 

در این مقاله قصد داریم در رابطه با اهمیت و تاثیر عایق حرارتی فرهای قنادی که داخل دستگاه تعبیه می شود. نکاتی مطرح کنیم تا قبل از تصمیم به خریداری فر، از معیار های یک فر قنادی مناسب و با کیفیت آگاهی داشته باشید.

معمولا انتظار هر فردی از خرید فر قنادی و فر کانوکشن، پخت با کیفیت نان و شیرینی است. ولی اگه تنها یکبار با فر های قنادی کار کرده باشید. به اهمیت و تاثیر بسزای عایق حرارتی پی میبرید.

 عایق حرارتی چه تاثیری تو پخت دارد؟

شما برای اینکه بتوانید پخت یکدست و با کیفیتی داشته باشید. در مرحله ی اول باید دمای داخل فر با درجه ای که تنظیم کرده اید. کم ترین تلورانس دمایی را داشته باشد (10 الی 15 درجه طبیعی است). در مرحله دوم فری که خریداری کرده اید. باید از عایق حرارتی مناسب و با کیفیتی برخوردار باشد تا دمای داخل فر از دست نرود.

اگر فر شما از این شرایط بهره مند بود به مشکلی بر نمی خورید. ولی در صورت عکس این قضیه، در پخت محصول با یه سری مشکلات از قبیل نیمه پخت شدن محصول، پخت کامل یک سینی و نیمه پخت و خام بودن سینی های دیگر در نقاط مختلف دستگاه مواجه می شوید.

نقش عایق حرارتی

عایق حرارتی فرهای قنادی برای جلوگیری از اتلاف و خروج دما در فرها تعبیه گشته است. ولی مهمتر از همه جنس و نوع عایق حرارتی هستند. در حال حاضر در جنس های بازاری و کم قیمت از عایق حرارتی پشم شیشه استفاده می شود. که از کیفیت بالایی در جلوگیری از خروج دما برخوردار نیست.

علارغم این ها برند های معتبر جهانی و کارخانه های چون کارخانه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با استفاده و تعبیه عایق حرارتی پشم سنگ به علاوه پتوی سرامیکی در دستگاه. توانسته اند فر های با کیفیت و مدرنی به کاربر ارائه دهند. کاربر به هیچ وجه با مشکلاتی از قبیل پِرت شدن گرما و به اصطلاح با کاهش دمای داخل فر مواجه نشود.

به صورت کلی عدم وجود عایق حرارتی با کیفیت نه تنها پخت شما را دچار اختلال می کند. بلکه با گذشت 2 الی 3 ماه بدنه ی دستگاه به دلیل عدم توانایی حفظ دما، دچار آسیب و تغییر رنگ می شود.

البته یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان عزیز علاوه بر کیفیت تجهیزات، بحث گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه ها می باشد که گروه تولیدی صنعتی روماک گاری گارانتی 1 ساله بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم از فر های قنادی و کانوکشن خشک و مرطوب تعبیه کرده تا شما مشتریان عزیز با خیالی اسوده از تجهیزات استفاده کرده و از پخت ان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *