دانستنی ها, محصولات روماک, مقالات

سیستم پخت حرارت مستقیم و غیر مستقیم در فر قنادی

سیستم پخت حرارت مستقیم و غیر مستقیم در فر قنادی

امروزه کسانی که در صنعت پخت کیک و شیرینی و تجهیزات قنادی فعالیت می کنند. به خوبی از پیشرفت چشمگیر این ماشین الات در یک دهه اخیر اگاه هستند. به طوری که هر دستگاهی مطابق با خواسته و نیاز مشتری، آپشن هایی را در اختیارش قرار می دهد که بخش خیلی زیادی از کار را آسان می کند. سیستم پخت حرارت مستقیم و غیر مستقیم در فر قنادی از مهم ترین مزیت های یک پخت کیک و شیرینی است.

سیستم پخت حرارت مستقیم و غیر مستقیم در فر قنادی

قصد داریم در این مقاله تفاوت و مزیت سیستم پخت حرارت مستقیم و غیر مستقیم در فر قنادی را برای شما توضیح دهیم. تا قبل خرید فرهای پخت کیک و شیرینی بتوانید بهترین و با کیفیت ترین دستگاه را خریداری کنید.

” حرارت مستقیم “

در این شیوه از پخت که نیاز به توجه بیشتری دارد. حرارت به صورت مستقیم در داخل تجهیزات پخت استفاده می شود. بطوری که چند عدد شعله برنر در کف دستگاه تعبیه شده است. که همین امر سبب سرعت بالاتر در اماده شدن محصول می شود که نمونه بارز ان فر های قنادی بدون فن و گردان می باشد.

اما مهمترین نکته در رابطه با این شیوه پخت، این هستش که محصول نهائی در این دستگاها به هیچ وجه از کیفیت بالایی برخوردار نبوده زیرا گردش هوای گرم در این دستگاه ها صورت نمی گیرد که در نتیجه پخت یکدست نمی شود.

” حرارت غیر مستقیم “

بهترین روش پخت محصول، در تجهیزاتی است که به شکل حرارت غیر مستقیم تولید می شوند. که به موجب آن حرارت در تمام نقاط دستگاه به صورت یکسان وجود دارد.  با استفاده از فن های مخصوص و قدرتمند، حرارت به گردش در آمده که همین موضوع باعث پخت یکنواخت و با کیفیت می شود.

البته مهمترین مزیت این سیستم پخت، حرارت یکنواخت هستش. که دیگه با مشکلاتی از قبیل سوختن محصول، نیمه پخت شدن و… مواجه نمی شوید.

پس در نتیجه اگر قرار است فر قنادی تهیه کنید، بجای خرید فر های حرارت مستقیم و گردان که منسوخ شده اند. سعی کنید علارقم هزینه بالاتر فر های باکیفیت و مدرن حرارت غیر مستقیم تهیه کنید. تا با خیالی اسوده از فر استفاده کرده و از کیفیت پخت آن لذت ببرید.

یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان عزیز بحث گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات می باشد. که گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری، گارانتی 1 ساله بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش را به روی تمام دستگاه ها اعم از فر های قنادی و فر های کانوکشن خشک و مرطوب تعبیه کرده است تا شما عزیزان با خیالی اسوده و بدون نگرانی از تجهیزات ما استفاده کنید.

فر قنادی 6 سینی

فر قنادی

فرقنادی 4 سینی

فرقنادی 4 سینی پخت کیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *