محصولات روماک, مقالات

فر کانوشکن خشک و مرطوب

فر کانوشکن خشک و مرطوب

 بررسی فر کانوشکن خشک و مرطوب

امروزه کارخانه ها پیشرفت چشم گیری در حوزه تجهیزات و ماشین الات پخت کیک و شیرینی داشته اند. با توجه به نوع کیک و شیرینی، تجهیزات مدرنی ساخته و تعریف شده اند. گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری به بررسی فر کانوشکن خشک و مرطوب تفاوت، نوع عملکرد و مزایای هر یک از فر کانوکشن خشک و فر کانوکشن مرطوب بپردازیم و یک جمع بندی کلی از هر دو دستگاه خواهد پرداخت.

در حال حاضر بهترین گزینه برای پخت کیک و شیرینی در این صنعت، فر های کانوکشن می باشند. نسخه به روز و مدرن فر های قنادی گردان و معمولی می باشد. به نوعی با شیوه پخت حرارت غیر مستقیم و سیستم فن های قدرتمند برای گردش هوای گرم، انقلابی در این زمینه به پا کرده است.

فر کانوشکن خشک و مرطوب

” فر کانوکشن خشک “

اگه تا به امروز فقط شیرینی های خشک، کیک، کاپ کیک، کلوچه و.. که نیاز به حجم ندارند پخت می کردی، پس شک نکن بهترین گزینه برای شما فر کانوکشن خشک است. چرا؟ به دلیل اینکه این فر با سیستم حرارت غیر مستقیم و گردش هوای گرم، دستگاه به شدت ارتقا یافته فر های قنادی می باشد. که پخت با کیفیتی را به کاربر ارائه می دهد.

پخت با این دستگاه فقط به صورت خشک امکان پذیر هست. ( صرف نظر از اینکه بعضا درون فر ها کاسه اب گذاشته می شود که کار اشتباهی است). به این صورت که از طریق پنل دیجیتال استارت دستگاه زده می شود. تا فر گرم و در حالت پخت قرار بگیرد سپس محصول را داخل فر قرار می دهید. این دستگاه قابلیت را به شما میدهد تا از طریق پنل، دما / تایم پخت / دور فن را تنظیم کنید. تا محصول نهائی آماده شود. همچنین شما می توانید چندین برنامه پخت را به دستگاه دهید.  از دفعات بعد به صورت خودکار محصول خود را پخت کنید.

این فر مناسب پخت انواع کیک اسفنجی / کلوچه / کوکی / شیرینی / کاپ کیک / شیرینی زبان / باغلوا و… می باشد.

” فر کانوکشن مرطوب “

جذاب ترین انتخاب برای کسی که منوی متنوع برای پخت کیک و شیرینی و حتی نان فانتزی دارد. بدون تردید فر کانوکشن مرطوب می باشد.

با یک سرچ ساده در گوگل می تونیم متوجه این بشیم که این دستگاه پیشرفته ترین و ارتقا یافته ترین فر در در صنعت پخت کیک و شیرینی می باشد. به این دلیل که شما قابلیت رو دارید که هم از پخت خشک و مرطوب و بعضا از پخت ترکیبی استفاده کنید.

همانطور که توضیح دادیم هر نوع پختی با این دستگاه امکان پذیر است. پس شما می توانید گزینه هر یک از پخت خشک یا مرطوب را فعال یا غیر فعال کرده و به تنهایی از هر کدارم استفاده کنید. یا به صورت پخت ترکیبی از ان بهره ببرید.

این دستگاه همانند فر کانوکشن خشک قابلیت کنترل دما / تایم پخت / رطوبت / دور فن را دارد و می توانید برای این دستگاه چندین برنامه پخت تعریف کنید.

این فر به لطف سیستم بخار قادر به پخت نان فانتزی / کروسان / کیک ماکارون و کیک و شیرینی هایی که نیاز به حجم و پف دارند / انواع غذا و… می باشد.

مهمترین مزیت این 2 دستگاه استفاده از متریال با کیفیت با ضخامت بالا، فن های بسیار قوی و با کیفیت در داخل دستگاه است.  این امر  باعث ایجاد گردش یکنواخت دما در فر شده و خواسته شما عزیزان در جهت پخت یکنواخت محصول را بر آورده می کند.

گارانتی 1 ساله و بی قید و شرط روماک و خدمات 10 ساله ما باعث دلگرمی تمام مشتریان عزیز می باشد. گروه تولیدی صنعتی روماک گالری تمامی محصولات تولیدی خود را اعم از فر کانوشکن خشک و مرطوب بی قید و شرط جهت اطمینان خاطر شما گارانتی می کنند. شما می توانید جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر همین حالا با مشاورین فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *