محصولات روماک, مقالات

فر کانوکشن مرطوب

فر کانوکشن مرطوب

 فر کانوکشن مرطوب

امروزه در حوزه پخت کیک و شیرینی، تجهیزات و ماشین الات قنادی پیشرفت چشمگیری داشته اند که با توجه به نوع کیک و شیرینی، تجهیزات مدرنی ساخته و تعریف شده است.در اینجا قصد داریم فر کانوشکن مرطوب یا آون کانوکشن رو به شما معرفی کنیم. دستگاهی که نسخه ی مدرن و به اصطلاح قدرتمند تمام فر های قنادی و فر کانوکشن خشک می باشد به طوری که علاوه بر ویژگی های بخصوص خود دستگاه، مزایا و پوئن های مثبت فر های دیگر در این دستگاه تعبیه شده.

مهمترین مزیت این دستگاه که این فرو منحصر به فرد می کند. امکان پخت محصول با بخار، بعضا بدون بخار و گاهی اوقات هر دو موارد در پخت لازم است که این امر فقط و فقط در این مدل از فر کانوکشن مرطوب مقدور می باشد. چرا؟ به دلیل اینکه شما این قابلیت رو دارید از پخت با بخار استفاده کرده یا این گزینه رو به حالت غیر فعال در بیارید و پخت محصول رو به صورت خشک انجام بدید.

فر کانوکشن مرطوب بهترین و تنها گزینه برای پخت با کیفیت و عالی محصولاتی همچون نان های حجیم، کروسان، ماکارون و انواع غذا ها و در کل محصولاتی که نیاز به حجیم شدن دارند، می باشد. این محصول تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری می باشد.

در ادامه ویژگی های جذاب فر کانوکشن رو معرفی می کنیم، جایی که با وجود پنل دیجیتال شما این قابلیت رو دارید که زمان / دور فن / مقدار دمای خشک و مرطوب و… را جهت پخت محصول تنظیم کنید. همچنین از ویژگی های مثبت این فر میشه به برنامه پخت اشاره کرد.

فر کانوکشن مرطوب

” مشخصات فنی “

. ورق داخل و بیرون استیل “304 نگیر
. شاسی استنلس استیل
. عایق حرارتی پشم‌ سنگ و پتو سرامیکی
. “4 جداره
. پنل دیجیتالی
. قابلیت کنترل زمان / دما / رطوبت
. دارای برنامه پخت
. قابلیت استفاده از سینی در ابعاد “40*60
. دارای تنظیم دما تا “300 درجه سانتی گراد
. حرارت غیر مستقیم
. فاصله بین طبقات “8 سانتی متر
. دارای سیستم جرقه زن اتوماتیک
. مجهز امنیت کنترل گاز بالا
. دارای “n عدد فن جهت گردش هوا و پخت یکدست
. دارای درزگیر حرارتی سیلیکونی برای جلوگیری از اتلاف حرارت
. دارای شیر ورود و خروج‌ اب
. درب شیشه ای
. دارای چراغ درون فر

گارانتی 1 ساله و بی قیدو شرط روماک و خدمات 10 ساله ما باعث دلگرمی تمام عزیزانی است که به گروه تولیدی صنعتی روماک اطمینان کرده و از محصولات استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *