محصولات روماک, مقالات

فر پیتزا صندوقی

فر پیتزا صندوقی

فر پیتزا صندوقی

برای خرید یک فر پیتزا صندوقی مواردی هستند که باید به آن توجه کرد. وجود این دستگاه در فست فود ها حتی در بعضی از رستوران ها لازم است. برای تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی دیگر نیاز به برندهای خارجی وجود ندارد. چرا که روماک گالری با تولید تجهیزات درجه یک توانسته با بازارهای خارجی در رقابت باشد.

امروزه در صنعت طبخ غذا فست فود ها بسیار خودنمائی می کنند. گاهی اوقات مشاهده می شود برخی برند ها که در نقاط مختلف مشغول سرو انواع فست فود به ویژه پیتزا هستند. صف های طولانی شکل می گیرد و این اتفاق زمانی روی می دهد که کیفیت غذای ارائه شده به مشتری از طعم و کیفیت بالایی برخوردار باشد و این مهم فقط و فقط وجود تجهیزات مدرن و با کیفیت را می طلبد. یک فر پخت پتیزا مناسب می تواند در پخت یک پیتزا برشته شده در عین حال آبدار بودن مواد غذایی تاثیر گذار باشد.

فر پیتزا صندوقی

ارائه شده توسط کارخانه روماک با بهره گیری از طراحی نوین و استفاده از تجهیزات پیشرفته در ساخت و استفاده از متریال با کیفیت این مسیر را برای صاحبان این شغل هموار نموده.

استفاده از ورق استیل 1/5 میل در ساخت این فر

وجود ترموستات به صورت دستی و دیجیتال

پنل قابل برنامه ریزی

دارای برنامه پخت

استفاده از سنگ یکدست داخل فر پیتزا صندوقی

طراحی 4 جداره فر جهت جلوگیری از افت دما

دستگیره های نسوز و شیشه نشکن

فر پیتزا کنترل مکانیکی

فر پیتزا صندوقی

فر پیتزا پنل دیجیتالی

فر پیتزا ( صندوقی )

از همه مهمتر گارانتی کتبی 1 ساله دستگاه و خدمات 10 ساله از مزایای تجهیزات فست فود، تولید شده توسط گروه تولیدی صنعتی روماک گالری می باشد. همچنین کارشناسان فروش روماک گالری در 24 ساعت شبانه روز آمادگی مشاوره جهت خرید تجهیزات آشپزخانه را دارند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *