دانستنی ها, محصولات روماک, مقالات

فر قنادی روماک گالری

فر قنادی

فر قنادی روماک گالری

در این مقاله قصد داریم از خصوصیات فر قنادی روماک گالری صحبت کنیم. چنانچه قصد راه اندازی کارگاه قنادی دارید. یا حتی یک کافه دارید که در آن کیک و شیرینی سرو می کنید. قبل از خرید تجهیزات فر قنادی به نکات زیر توجه کنید. این مقاله توسط تیم مشاورین تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری تهیه شده.

فر قنادی
فر قنادی

خصوصیات یک فر قنادی و شیرینی پزی با کیفیت

استفاده از ورق ضخیم در جداره داخل و بیرون (1 میل)

وجود عایق حرارتی پشم سنگ و پتو سرامیکی چند جداره فر قنادی که باعث حفظ دمای داخل فر می شود. که مهمترین کاربرد آن جلو گیری از اسیب رساندن به دستگاه در زمان استفاده طولانی مدت از فر، هستش.

استفاده از ترموکوبل جهت امنیت دستگاه و محیط کار. در مواقعی که مشکلاتی از قبیل سوخت رسانی و قطعی گاز رخ می دهد. این قطعه باعث جلوگیری از رخداد تمامی این مشکلات می شود.

استفاده از نوار سیلیکونی که به هنگام بسته شدن درب فر. این نوار  باعث عدم خروج گرما شده و تاثیر چشمگیری در حفظ دمای داخل داشته است. که سبب می شود زمان پخت محصول تغییر و افزایش پیدا نکند.

وجود ترموستات در فر قنادی  یکی از اصلی ترین مزایای یک فر با کیفیت محسوب می شود که به کاربر اجازه می دهد. برای پخت محصولات متنوع از دماهای متغیر استفاده کند، تا بتواند محصول نهائی با کیفیتی را تولید کند.

نکته بسیار مهم در مورد فر های قنادی و شیرینی پزی روماک گالری استفاده از فن جهت گردش هوای گرم داخل دستگاه است که باعث پخت بهتر و یکدست در تمام قسمت های دستگاه می شود.

گروه تولیدی صنعتی روماک گالری با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و به روز در تولید تجهیزات مربوط به قنادی توانسته علاوه بر بازار داخلی، محصولات خود را به کشور های حاشیه خلیج فارس هم صادر کند و این مهم گویای کیفیت بالای محصولات روماک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *