مقالات

تجهیزات پخت کیک و شیرینی

تجهیزات پخت کیک و شیرینی

انواع تجهیزات پخت کیک و شیرینی در قنادی ها

تجهیزات پخت کیک و شیرینی قدم اول برای شروع کار می باشد. برای پخت کیک و شیرینی نیاز به تجهیزات حرفه ای داریم. شیرینی از آن دست موادی می باشد که اگر ذره ای در مواد اولیه آن و نوع پختش تغییر ایجاد شود می تواند نتیجه کار را خراب کند.

کیفیت تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید بالا باشد تا بتوانید محصولات با کیفیتی عرضه کنید. با ما باشید تا لیست تجهیزات پخت کیک و شیرینی را در اینجا معرفی نماییم.

 

لیست تجهیزات پخت کیک و شیرینی

دستگاه فر از آن دست تجهیزات قنادی می باشد که بدون این دستگاه عملا خروجی نیز وجود ندارد. با خرید یک دستگاه فر با کیفیت که از متریال عالی در آن استفاده شده است میتوانید کیک و شیرینی با کیفیت عالی به مشتریان ارائه دهید.

هرچقدر دستگاه فر برای پخت کیک و شیرینی با کیفیت تر باشد حرارتی یکنواخت نیز پخش می‌کند و این مواد به صورت یکدست و یکنواخت پخت می شوند.فرها مدل های مختلفی دارند که شامل فر کانوکشن بدون بخار،  فر کانوکشن بخاردار،  فر قنادی و… می باشد.

که با توجه به نوع نیازتان و مشورتی که با افراد متخصص در این زمینه می کنید می توانید بهترین نوع فر را برای آشپزخانه خود تهیه کنید. مطمئن باشید هرچقدر برای خرید تجهیزات پخت کیک و شیرینی هزینه کنید در برابر نتیجه ای که برای شما دارد واقعا می ارزد.

استفاده از تجهیزات پخت کیک و شیرینی باکیفیت سبب می شود که در دراز مدت درگیر خرابی وسایل و سرویس کردن مدام آنها نشوید. اگر وسایلی بی کیفیت تهیه کنید مطمئنا شما را به دردسر خواهد انداخت.

 

تجهیزات دیگر در قنادی

میکسرهای صنعتی از آن دست تجهیزات صنعتی قنادی می باشد که در هر آشپزخانه ای باید موجود باشد. برای تهیه مواد اولیه کیک و شیرینی وجود یک میکسر الزامی است. انواعی از میکسر ها موجود می‌باشند که مواد اولیه کیک و شیرینی را به صورت دایره ای می‌چرخانند و میکس می کنند. خمیر گیر نیز از آن دست تجهیزات قنادی می باشد که در هر قنادی یافت می شود‌. وجود این وسیله بسیار کار را راحت کرده است. همچنین سبب سرعت بخشیدن به پخت کیک و شیرینی شده است.

تجهیزات پخت کیک و شیرینی

اگر شما قنادی دارید مطمئنا از علاقه بچه ها به دونات ها آگاه هستید. بیشتر بچه ها علاقه زیادی به دونات های خوشمزه دارند. پس با خرید یک دونات سرخ کن می توانید رونق خاصی به کسب و کارتان ببخشید. زیرا مشتری این دونات های خوشمزه همیشه وجود دارد.

فریزر و یخچال نیز از آن دست تجهیزات قنادی می باشد که به کار شما می آید. برای نگهداری مواد اولیه و یا خمیر های خود وجود این دو وسیله واقعا مورد نیاز است. مخصوصا در فصول گرم که ممکن است مواد اولیه شما سریع خراب شود.

روماک گالری مجموعه ای بی رقیب

بی شک بهترین مرکز برای خرید تجهیزات قنادی روماک‌گالری می باشد. این مجموعه با گذشت زمان امتحان خود راپس داده است. در این‌ مجموعه تجهیزات صنعتی پخت کیک و شیرینی را با بیشترین تنوع در مدل مشاهده خواهید کرد. امروزه که پخت کیک و شیرینی با تحول زیادی روبرو شده است بسیاری از افرادی که در این صنف هستند ناچار مجبور به تعویض تجهیزات خود شده اند.

شما با خرید از روماک‌گالری به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید بهترین تجهیزات را با نازلترین قیمت و بدون واسطه خریداری نمایید. همچنین از گارانتی بی قید و شرط تجهیزات و خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

روماک‌گالری با درک نیاز افراد در بخش قنادی توانسته تمام تجهیزاتی که مورد نیاز افراد است را با بالاترین درجه کیفیت تولید نماید. همچنین با ایجاد تنوع در این تجهیزات توانسته است دست مشتری را در خرید باز بگذارد.

مصرف کنندگان در صنف قنادی به دنبال تنوع زیاد در محصولات هستند. قنادی ها هم ناچار هستند که محصولات متنوعی تولید کنند. تمام این محصولات نیازمند دستگاه و تجهیزات مخصوص به خود هستند. شما در روماک گالری می توانید دنیایی از تجهیزات قنادی را ببینید که به تمام نیاز مصرف کننده پاسخ می دهد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *