محصولات روماک, مقالات

فر قنادی و آشنایی با اجزای آن

فر قنادی و آشنایی با اجزای آن

فر قنادی و آشنایی با اجزای

در بخش شیرینی و کیک پزی فر قنادی وسیله ای اساسی می باشد که وجودش لازمه شروع کار است. فر قنادی صنعتی نیز در کارخانجاتی که کار تولید کیک و کلوچه دارند یافت می شود. در این فرها کیک و شیرینی به صورت زیاد و در ابعاد گسترده تولید و پخت می شود. در این مقاله قصد داریم فر قنادی و آشنایی با اجزای آن صحبت کنیم. ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

برای داشتن محصولی با کیفیت قدم اول وجود فر قنادی با کیفیت بالا می باشد. مطمئنا اگر فر قنادی  قدیمی‌ و بدون کیفیت داشته باشید خروجی محصول نیز بسیار بی کیفیت می شود همین امر نیز سبب نارضایتی مشتریان خواهد شد.

 

آشنایی با اجزای فر قنادی

فر صنعتی شامل اجزای مختلف است. این اجرا عبارتند از کوره، دستگاه انتقال گرما و اتاقک کیک پزی. این سه مورد در تمام فرهای قنادی وجود دارد. قبل از تهیه این فر حتما با گروه روماک گالری مشورت نمایید و با شناخت کامل به تهیه این وسیله کاربردی بپردازید. شما با کمک یک شخص متخصص باید فری متناسب با نیاز و فضای موجود انتخاب کنید.

در این نوع فر قنادی دما و حرارت به صورت یکنواخت پخش می شود. با توجه به این ویژگی، پخت انواع کیک و شیرینی بسیار یکدست و با کیفیت انجام می گیرد. به دلیل وجود دمای کم و یکنواخت کیک و شیرینی به صورت کامل مغز پخت می شود. فرهای قنادی انواع مختلفی دارند و برای هر کاری یک نوع از این فرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا تفاوت انواع فر قنادی را در اینجا شرح دهیم.

 

 

انواع فرهای قنادی 

این تفاوت ها را در فر قنادی می توان بر اساس  نوع گرمایش آن ها عنوان کرد. سیستم گرمایشی در این نوع فرها سبب ایجاد تمایز و تفاوت شده است. فر قنادی از نظر گرمایشی به دو صورت  گرمایشی مداوم و گرمایشی دوره ای تقسیم بندی می شود.

ساختار گرمایشی فر های قنادی به صورت های ساکن، کشویی، چرخشی و حامل می باشد. این ساختار در فرهای مختلف متفاوت می باشد. همچنین تفاوت دیگر فرهای قنادی در روش های گرمایشی آن ها است. این روش های گرمایشی شامل سوخت جامد، مایع، گازی و انرژی الکتریکی می باشد. یک مورد دیگر در تقسیم بندی فر قنادی تعداد اتاقک ها و یا قفسه های شیرینی پزی می باشد. این مورد نیز سبب تفاوت در انواع فرهای قنادی می باشد. این طبقات به صورت تک طبقه و یا به صورت چندی طبقه می باشد.

تمام این عوامل سبب تفاوت در انواع فرهای قنادی می باشد. حال با توجه به نیاز و خواسته و بودجه خود می توانید یکی از انواع فر قنادی را انتخاب و تهیه نمایید.

حتما قبل از خرید با یک متخصص در این زمینه مشورت نمایید تا طبق نیاز خود بتوانید انتخاب درست داشته باشید. انتخاب فر های قنادی باید با توجه به نوع محصولی که برای تولید مد نظر قرار گرفته است، باشد.

توجه داشته باشید کیفیت در این وسیله صنعتی حرف اول را می زند. پس دستگاهی با کیفیت انتخاب کنید و تا سالیان سال از کیفیت آن لذت ببرید.

خریدی مطمئن با روماک‌گالری

گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با سابقه درخشان در فروش تجهیزات صنعتی کنار شما هستند تا بتوانید با خیال راحت فر قنادی مد نظرتان را تهیه نمایید.

این مجموعه به صورت تخصصی وارد کننده انواع فر قنادی می باشد. همچنین با تولید بهترین فرهای قنادی با توجه به تکنولوژی روز توانسته حرف اول را در این زمینه بزند و سالیان سال بی رقیب در تولید تجهیزات صنعتی پیش روی کند. روماک گالری با ساخت تجهیزات مدرن و جدید و فول آپشن همواره در خدمت شما مصرف کنندگان عزیز می باشد.

با تولید انواع و اقسام فر قنادی صنعتی و همچنین داشتن تنوع زیاد محصولات توانسته گزینه های خرید و انتخاب مشتری را افزایش دهد. به این صورت به راحتی می توانید انتخاب کنید و دست خالی از این مجموعه بیرون نروید.

یک مزیت عالی دیگر روماک‌گالری دادن ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش می‌باشد. دیگر با این مورد بهانه ای برای شروع کار و یا به روز رسانی تجهیزات خود نخواهید داشت.

گارانتی بی قید و شرط این مجموعه آرامش خیال را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند با خیالی راحت تجهیزات خود را خریداری نمایند. روماک گالری از اولین قدم تا پایان کار در کنار شماست تا بتوانید نتیجه  دلخواهتان را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *