مقالات

فر کامبی دستگاهی پیشرفته

فر کامبی دستگاهی پیشرفته

فر کامبی دستگاهی پیشرفته و بی رقیب

فر کامبی که به فر پخت ترکیبی نیز معروف است. جزو جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات صنعتی به حساب می آید. فر کامبی دستگاهی پیشرفته دارای یک المان می باشند. که شامل کانوکشن یا همان گردش هوای داغ، بخار و ترکیب بخار و هواي داغ می باشد.

از گردش هوای داغ بیشتر برای پخت نان و شیرینی و کیک استفاده می گردد. از پخت با بخار برای پخت ماهی و سبزیجات بیشتر استفاده می شود. این روش سبب حفظ ارزش غذایی مواد نیز می گردد. پخت ترکیبی نیز از ترکیب هر دو پخت استفاده می شود. استفاده از فر کامبی سبب می شود در خیلی از هزینه های مصرفی صرفه جویی ایجاد شود.

 

مزایای دستگاه های پیشرفته فر کامبی

برای تهیه فر کامبی باید هزینه ای را برای این کار اختصاص دهید. اما این هزینه در مقایسه با کارایی این فر و امکاناتی که می دهد می توان گفت ناچیز است. شما هزینه ای در ابتدای کار می کنید اما با گذشت زمان می توانید نتیجه شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

فر کامبی در قالب یک دستگاه می تواند به صورت همزمان عملکرد های مختلفی داشته باشد. دیگر با خرید این دستگاه نیاز به خرید چندین دستگاه به صورت همزمان نیست. فر کامبی چندین کار را انجام می دهد و باعث سرعت بخشیدن به کارها می شود.

 

خصوصیات مهم فر کامبی پیشرفته

این دستگاه دارای درجه حرارت های متفاوتی می باشد. برای پخت انواع و اقسام غذا به صورت همزمان استفاده می شود. این فرها با توجه به نوع غذا بخار و رطوبت را وارد می کند. باعث طبخ بهتر مواد غذایی می شوند و غذایی با کیفیت را تهیه می کنند.

با تولید فر کامبی دیگر کار آشپزها آسان شده است. همین سبب شده است انتخاب های زیادی را برای پخت در اختیار آنها قرار بگیرد. این دستگاه یک وسیله عالی برای پخت گوشت و مواد پروتئینی می باشد. زیرا می توانید درجه پخت های متفاوتی را به طور همزمان اعمال کنید.

شما در این نوع فر می توانید در هر طبقه با توجه به درجه حرارت مد نظر هر غذایی را همزمان بپزید. از کیفیت عالی آن لذت ببرید. در این نوع فر ارزش غذایی مواد غذایی حفظ می شود و می توانید کیفیت مواد غذایی را در سطح بالایی نگه دارید.

 

انواع این نوع دستگاه

 فر کامبی در دو مدل برقی و گازی در بازار موجود است. شما با توجه به نیاز خود و برآوردی که از میزان مصرف برق و گاز دارید و همچنین قیمت هر دو می توانید انتخاب نمایید که از فر کامبی برقی استفاده کنید و یا فر کامبی گازی. این انتخاب کاملا با توجه به سلیقه و صلاحدید شما می باشد.

فر کامبی از نظر عملکرد به سه دسته تقسیم می شوند.دستگاههایی که آب در مخزن آنها وجود دارد. این آب با حرارت بالا تبدیل به بخار می شود و به داخل محفظه تزریق می شود. نوعی دیگر که این دستگاه ها بویلر ندارند و آب را بر روی هیتر تزریق می کنند تا بخار تولید شود. هزینه نگهداری و تعمیر این دستگاه کم و معقول می باشد. دسته سوم دستگاه هایی هستند که همزمان این دو روش را برای تولید بخار استفاده می کنند. 

فر کامبی استیمر بروج در حال حاضر در دنیا تنها دستگاهی است که از این روش ترکیبی استفاده می‌کند و می توان گفت دستگاهی جدید و مدرن است.

 

خرید فر ترکیبی کامبی

اگر با توجه به مطالب بالا قصد خرید فر کامبی را دارید و وجود این فر را برای آشپزخانه خود الزامی می دانید، می توانید بهترین نوع فر کامبی را با کیفیت ساخت بالا در روماک گالری پیدا نمایید.

در این مجموعه جدیدترین و بهترین تجهیزات صنعتی را که در هیچ‌ کجای دیگر نیست می توانید پیدا کنید. به این ترتیب علاوه بر خریدی مطمئن و با کیفیت می توانید از ۱ سال گارانتی بی قید و شرط آن و ۱۰ سال خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند شوید.

روماک گالری در ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی بی رقیب می باشد. شما با بهره گیری از این مجموعه عالی و بی نظیر و بی رقیب می توانید وسایلی با کیفیت را تهیه کنید و تا سالیان سال از آن ها استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *