محصولات روماک, مقالات

انواع کباب پز تابشی

انواع کباب پز تابشی

انواع کباب پز تابشی

در صورتی که صاحب رستوران و یا کترینگ باشید حتما با نام کباب پز تابشی برخورد داشته اید. تهیه ابزارها و وسایل مناسب می‌ تواند کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری را بالاتر ببرد. به همین دلیل است که اغلب افراد تمایل دارند. تا با بهره گیری از فناوری های جدید نیاز آشپزخانه های خود را به شکل بهتری فراهم کنند.
انواع کباب پز تابشی در حال حاضر در بازار وجود دارد.  تهیه هر کدام از آنها می ‌توانند متناسب با فضا و نیاز آشپزخانه ها مفید باشد.

کباب پز تابشی

کباب پز تابشی از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی محسوب می ‌شود.  برای پخت انواع کباب مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این کباب پز در فضای آشپزخانه هیچ گونه دودی را ایجاد نمی‌ کند، به همین سبب هم مورد توجه قرار گرفته است.

انواع کباب پز تابشی از لحاظ شکل ظاهری و نحوه کارکرد عبارتند از:

کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک

در این مدل سیخ های کباب بر روی ریل متحرک قرار میگیرد. با حرکت به سمت انتهای دستگاه پخت تکیمل شده و در سینی در انتهای ان تعبیه شده خالی می شود. ضمن اینکه این دستگاه نیاز به اپراتور ندارد و پخت بصورت اتومات انجام می شود.  این کباب پز مناسب خروجی های بالا می باشد.

کباب پز اتوماتیک ریلی

انواع کباب پز تابشی

کباب پز تابشی ثابت

انواع کباب پز تابشی

کباب پز تابشی ثابت

این کباب پز حالت کشویی دارد، در این مدل دستگاه که در ظرفیت های 20 , 30 , 40 طراحی و تولید شده است. سیخ های کباب بر روی کشوی دستگاه قرار داده شده.  با تنظیم فاصله سیخ ها با شعله ها تابشی پخت صورت می گیرد.

سالاماندر 60 سانت روماک

انواع کباب پز تابشی

کباب پز تابشی سالاماندر

این کباب پز نیز بیشتر در فست فود ها و مصارف خانگی استفاده می شود.  در ظرفیت های 7 , 14 سیخ می باشد.  یک شلف درون ان قرار گرفته و امکان پخت انواع گوشت، برگر، ماهی، بادمجون و… را به کاربر می دهد.
امکان جداسازی توری و قطعات مختلف در این دستگاه جهت شستشوی راحت تر وجود دارد.

سالاماندر 90 سانت روماک

انواع کباب پز تابشی

نحوه کارکرد کباب پز و ویژگی آن

کباب پز تابشی با ایجاد حرارت توسط امواج مادون قرمز به عمق گوشت نفوذ می کند. همین امر موجب می شود کباب های کاملاً یکدست را به وجود می آورد. نحوه کار کردن کباب پز تابشی بر  خلاف کباب پزهای سنتی بدون ایجاد دود و با حرارت کاملاً یکنواخت می باشد.

در داخل کباب پز تابشی سرامیک های نسوز بر اثر سوختن گاز طبیعی گداخته شده است.  امواج مادون قرمز را از خود ساطع می کنند. خروج این امواج مادون قرمز موجب نفوذ در گوشت شده و با گرم کردن مولکول های گوشت منجر به پخت آن می گردد. همچنین شدت هوای گرم درون دستگاه باعث ایجاد یک لایه سرخ شده بر روی کباب می ‌شود، که در طعم لذیذ آن موثر است.

این کباب پزها را می توان با گاز طبیعی شهری و یا گاز مایع نیز راه اندازی کرد و به دلیل وجود راندمان بالا نقش زیادی در کاهش مصرف سوخت دارد.
کبابی که در این دستگاه آماده می ‌شود بسیار آبدار و مغزپخت است.

برخی از ویژگی ها و مزایای کباب پز تابشی عبارتند از:

• امکان پخت کباب بدون نیاز به فن و هود در آشپزخانه و رستوران
• سرعت بالا در پخت و کار کمتر
• قابلیت پخت تمامی کباب ها استیک ها و ماهی
• سهولت استفاده از دستگاه و عدم نیاز به اپراتور
• کاهش مصرف گاز و هزینه

گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با طراحی و تولید انواع کباب پز تابشی نتوانسته است. از جایی که ممکن هست کار را برای شما عزیزان آسان و پخت دلچسبی را به شما هدیه دهد.

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه می باشد. که گروه تولیدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم ازانواع کباب پز تابشی تعبیه کرده تا شما عزیزان با خیال آسوده و بدون نگرانی از دستگاه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *