دانستنی ها, مقالات

راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود(کوچک و بیرون بر )

راه اندازی فست فود در ابعاد کوچک و برای غذاهای بیرون بر در حال حاضر از استقبال خوبی برخوردار است. زیرا افراد زیادی تمایل به تهیه غذا از بیرون دارند و دیگر نیاز به صرف هزینه های بالا برای پذیرایی از مشتریان نیست.

لیست تجهیزات لازم برای راه اندازی فست فود کوچک بیرون بر

توجه به شرایط حال جامعه و تغییر ذائقه بسیاری از افراد به سمت غذاهای فست فود و رستورانی راه اندازی فست فود است. ای امر می تواند درآمد بسیار خوبی برای افراد داشته باشد. برای راه اندازی فست فود نیاز است تا برخی از تجهیزات تهیه شود تا بتوان سفارشات مختلفی را ارائه داد.

کوچک بودن فضا سبب می شود تا در انتخاب های خود دقت بیشتری داشته باشید. دستگاه هایی با سایزهای کوچک تر انتخاب کنید. تا بتوانید در یک محیط با فضای کم از همه دستگاه های مورد نیاز خود استفاده نمایید. در اینجا قصد داریم به طور خلاصه مهمترین تجهیزاتی که برای راه‌اندازی یک فست فود کوچک و بیرون بر نیاز است را معرفی کنیم:

فر پیتزا ریلی یا صندوقی

این مدل فرهاد در ابعاد مختلف تولید می شوند و متناسب با فضا می توان بهترین را انتخاب کرد.

دستگاه سرخ کن

سرخ کن ها در مدل های تک لگن و دو لگن تولید شده است. که برای فضاهای کوچک توصیه می‌شود،تا سرخ کن های تک لگن تهیه گردد.

دستگاه خلال کن

جزء مهم ترین دستگاه هایی است که جهت خلال کردن هویج و سیب زمینی و غیره به کار می رود.

دستگاه برگر ذغالی

در حال حاضر انواع دستگاه های گریل و برگر به صورت میکس در کنار هم عرضه می شوند.  تهیه آنها از لحاظ اقتصادی و بهینه سازی فضای کم مهم است.

دستگاه گریل

از مهم ترین دستگاه هایی که در فست فود ها باید مورد استفاده قرار بگیرد.

شوت سیب زمینی و همبرگر

از شوت سیب زمینی و همبرگر برای گرم نگه داشتن سیب زمینی و همبرگرهای آماده استفاده می‌ شود. معمولاً از جنس استیل تولید می گردد.

فریزر صنعتی

تهیه فریزر صنعتی جهت نگهداری مواد غذایی اهمیت دارد.

یخچال صنعتی

از یخچال جهت نگهداری انواع غذاهای فست فودی آماده سرد و همچنین نوشیدنی ها استفاده می شود.

مواردی که تا اینجا ذکر شده جزء مهمترین ها است.  برای شروع کار باید آنها را تهیه کرد. اما برخی از موارد دیگر نیز جزء لوازم ضروری برای سرویس‌ دهی بهتر می باشد. مانند: چرخ گوشت، کاتر پیتزا، تستر، ماشین ظرفشویی، دستگاه های جوجه گردان، هود، سینک و بسیاری از موارد دیگر باید از طریق مراکز معتبر تهیه شود.

مراحل راه اندازی فست فود بیرون بر چگونه است؟

با پذیرفتن این موضوع که فست فود یک کسب و کار مدرن است. با شیوه های سنتی نمی‌ توان آن را به خوبی مدیریت کرد، استفاده از مارکتینگ ها و برندینگ های معتبر برای راه اندازی این کسب و کارها اهمیت پیدا می کند.
در صورتی که تمامی مراحل راه اندازی فست فود به درستی و توسط افراد کارشناس و خبره هدایت شود می توان از نتایج به دست آمده رضایت کافی را به دست آورد.

در اینجا برخی از مهمترین مراحل راه اندازی یک شغل پردرآمد و جذاب یعنی راه اندازی فست فود بیرون بر را بررسی می کنیم:

• تعیین استراتژی و مشخص کردن بازار هدف
• تامین مالی برای تهیه مکان مورد نظر
• انتخاب یک مکان مناسب
• تجهیز اصولی کامل مطابق فضا و بودجه
• انتخاب نیروهای فعال و توانمند در این حوزه

گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با طراحی و تولید انواع تجهیزات فست فود نتوانسته است. از جایی که ممکن هست کار را برای شما عزیزان آسان و پخت دلچسبی را به شما هدیه دهد.

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات می باشد. که گروه تولیدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم از انواع تجهیزات فست فود تعبیه کرده تا شما عزیزان با خیال آسوده و بدون نگرانی از دستگاه استفاده کنید.

تجهیزات مورد نیاز راه اندازی فست فود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *