محصولات روماک, مقالات

کباب پز ریلی

کباب پز ریلی

کباب پز ریلی

کباب پز ریلی در حال حاضر توسط تولید کنندگان مختلفی در اشکال و کارآیی های گوناگون تولید می شود. با استفاده از کباب پز می توان با مصرف انرژی بهینه تر کاربرد راحت تری را در هنگام طبخ غذا به دست آورد.

معرفی کباب پز ریلی

کباب در آشپزی ایرانی ها جایگاه بسیار بالایی دارد. به عنوان یکی از غذاهای اصلی محسوب می شود که از دوران قدیم بر روی آتش طبخ می شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت های تکنولوژی امکان پخت این غذا به وسیله سیخ و با اجاق های به روز تر فراهم آمده است. در حال حاضر تولید ای دستگاه کمک زیادی به طبخ بهتر کباب ها با کیفیت بالاتر و سرعت بیشتر می کند.

تولید کنندگان سعی کرده اند تا انواع کباب‌ پز را مطابق نیاز مصرف‌ کنندگان و حتی در نمونه‌ های کاملا سفارشی نیز تولید و ارائه دهند. این دستگاه یکی از مکانیسم های بسیار جالب برای پخت کباب است. در حال حاضر در اغلب رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کباب پز ریلی بر اساس تعداد سیخ کبابی که در آنها قرار می‌ گیرند، دسته بندی می شوند. کباب پزها را معمولاً از سایزهای کوچک خانگی که حداقل ۲۰ سیخ کباب درون آنها قرار می‌ گیرد. تا سایزهای بزرگ برای رستوران ها و کترینگ ها که از حداقل 700 سیخ تا حدود 1200 سیخ‌ کباب درون آنها قرار می‌گیرند. می توان دسته بندی کرد.

از کباب پز ریلی برای طبخ انواع کباب ها از جمله کباب کوبیده، جوجه کباب، کباب بختیاری، کباب چنجه و حتی کباب برگ نیز استفاده می کنند. این دستگاه به گونه ای طراحی و تولید شده است. که قابلیت شستشو دارد و به همین سبب از ایجاد و تجمع میکروب ها می توان به خوبی جلوگیری کرد.
معمولاً کباب پزهای ریلی به صورت حرارت از بالا و حرارت از بغل می باشند. با گردش دورانی سیخ‌ ها این حرارت به همه قسمت ها منتقل می شود.

ویژگی و مزایای استفاده از کباب

دستگاه کباب  با یک اسکلت پروفیل فولادی بسیار مقاوم در برابر حرارت و دارای استقامت بالا تولید شده است. معمولاً بدنه خارجی کباب‌ پز ها را به دلیل نمایش آشپزخانه ها که شکیل و زیبا باشد از استنلس استیل با ضخامت استاندارد تولید می کنند.

کباب پز اتوماتیک ریلی

کباب پز ریلی

به طور کلی برخی از ویژگی ها و مزایای استفاده از دستگاه کباب پز ریلی عبارتند از:

• پخت آسان و یکنواخت کباب ها
• طبخ انواع کباب بدون تولید دود و بو به دلیل داشتن شعله غیر مستقیم از بالا
• داشتن قابلیت تنظیم سرعت پخت و بدون نیاز به نیروی ماهر
• کاهش انتشار حرارت و دما در محیط آشپزخانه
• کاهش چشمگیر مصرف سوخت تا بیش از یک سوم کباب پزهای سنتی
• مجهز به اینورتر جهت کنترل پخت و همچنین دارای ترمومتر جهت نمایش درجه حرارت پخت
• مجهز به ریل و سینی مخصوص در قسمت خروجی دستگاه به منظور هدایت کباب های طبخ شده داخل سینی
• تولید دستگاه مطابق کلیه اصول ایمنی، حفاظتی و بهداشتی در جهت حفظ سلامتی اپراتور

گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با طراحی و تولید انواع کباب پز ریلی نتوانسته است. از جایی که ممکن هست کار را برای شما عزیزان آسان و پخت دلچسبی را به شما هدیه دهد.

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات می باشد. که گروه تولیدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات رستوران  اعم از انواع کباب پز ریلی تعبیه کرده تا شما عزیزان با خیال آسوده و بدون نگرانی از دستگاه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *