دانستنی ها, محصولات روماک, مقالات

تجهیزات فست فود

تجهیزات فست فود

تجهیزات فست فود

تجهیزات فست فود با توجه به بالا بودن تنوع غذاهای فست فودی زیاد است. زیرا در حال حاضر  به دلیل زیاد شدن مشغله ها، اغلب افراد تمایل دارند، که از غذاهایی با سرعت طبخ بالا استفاده کنند. به همین جهت هر روزه فست ‌فودها تنوع بالاتری پیدا می کنند. با توجه به تنوع بیشتر، لازم است تا تجهیزات مختلفی نیز در جهت بالاتر بردن سرعت کار و بهتر کردن کیفیت غذاهای فست فودی تولید شوند.

مهمترین تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود

 

فست فودها جزء گروه های غذایی هستند که در بین اغلب اقشار جامعه محبوب می باشند. در حال حاضر مراکز بسیار زیادی وجود دارند، که با طبخ غذاهای فست فودی سرویس های مناسبی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

برای راه اندازی یک فست فود برخی از ابزارها و تجهیزات لازم است. باید به طور کامل و دقیق این تجهیزات تهیه شود. تا با استفاده از آن ها بتوان به شکل بهتری غذاهای فست فودی را تهیه کرد.

معرفی مهترین تجهیزات :

با توجه به گسترده بودن تجهیزات مورد استفاده در فست فودها می توان آنها را به چند دسته و گروه طبقه بندی کرده و مورد بررسی قرار داد.

سینک و وان روماک گالری

تجهیزات فست فود

سینک ظرفشویی

سینک های ظرفشویی نقش تاثیر گذاری در تمیز بودن فضای آشپزخانه دارد. در سه مدل سینک ظرفشویی تک لگن، دو لگن و سه لگن طراحی و تولید می ‌شود. با توجه به فضای آشپزخانه و حجم کار می ‌توان هر کدام از این مدل ها را انتخاب کرد.

ترولی آبچکان روماک گالری

تجهیزات فست فود

ترولی آبچکان

جنس بدنه ترولی معمولاً از استیل ضد زنگ و جنس سبد ترولی معمولاً از سیم های مفتولی با روکش پلاستیکی است. همچنین در طبقه های مختلف بر حسب حجم ظروف شسته شده در آشپزخانه ها انتخاب می شود.

میز کار روماک گالری

تجهیزات فست فود

میز کار

میز کار استیل جزء پر استفاده ترین تجهیزات در آشپزخانه های فست فود است. که به شکل های مختلف به صورت دو طبقه، ۳ طبقه، پاتروکی، کابین دار و لبه دار طراحی و تولید می گردد.

دستگاه جوجه گردان

از مهمترین تجهیزات پخت و پز فست فودها، دستگاه جوجه گردان استچ این دستگاه می تواند مرغ بریان را باکیفیت بالا بپزد. جنس این دستگاه از استیل نگیر و به صورت چرخ دار می باشد.

انواع فر پیتزا

پیتزا جزء غذاهای پرطرفدار فست فودی است. برای طبخ آن باید از فر استفاده شود. در حال حاضر مدل های مختلفی از فر پیتزا طراحی و تولید شده است.  با توجه به شرایط فضا می توان از هر کدام از این مدل ها را انتخاب کرد.

مانند: فر ریلی، پیتزا فر پیتزا آجری، فر پیتزای طبقه ای و بسیاری از مدل‌ های دیگر که  به صورت برقی و گازی مورد استفاده هستند.

ساندویچ میکر دو خانه

تجهیزات فست فود

ساندویچ ساز

فرهای ساندویچ ساز جزء کاربردی ترین دستگاه ها در فست فود دارد. از سرعت پخت بالایی برخوردار می باشند. در مدل های مختلف به صورت دو کاره، ۵ کاره و همچنین به صورت ترکیبی به همراه سرخ کن و چدن گریل طراحی و تولید شده اند.  با توجه به شرایط کاری نوع غذاهای طبخ شده در فست فود می توان هر کدام از این مدل ها را انتخاب کرد.

یخچال و فریزر

جهت نگهداری مواد غذایی برای طولانی مدت لازم است که هم از یخچال و فریزر استفاده کنند.

به غیر از لوازمی که در اینجا ذکر شد بسیاری از لوازم دیگر مانند: کاتر پیتزا، چرخ گوشت، توستر، هود استیل، دستگاه کباب پز ترکی، دستگاه هات داگ گردان، دستگاه گرم کن همبرگر و سیب زمینی، دستگاه برگر ذغالی و بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات دیگر نیز وجود دارند. که موجب بالاتر بردن کیفیت کار و غذاها می شوند.

نکات مهم در خرید تجهیزات فست فود

در صورتی که قصد خرید تجهیزات فست فود برای راه اندازی یک کسب و کار را دارید، بهتر است تا از طریق مراکز معتبر ارائه دهنده تجهیزات اقدام کنید.

حتما در هنگام خرید به ایمنی دستگاه ‌های مختلف و گارانتی و خدمات پس از فروش آنها دقت بیشتری داشته باشید.

نکته مهم این است که در انتخاب لوازم و تجهیزات حتماً به ابعاد فضایی که قرار است تمامی این لوازم در کنار یکدیگر قرار بگیرند توجه کنید. خرید تجهیزات خود را محدود به مهم ترین و ضروری ترین دستگاه ها نمایید.

گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با طراحی و تولید انواع تجهیزات فست فود نتوانسته است. از جایی که ممکن هست کار را برای شما عزیزان آسان و پخت دلچسبی را به شما هدیه دهد.

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات می باشد. که گروه تولیدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم از انواع تجهیزات فست فود تعبیه کرده تا شما عزیزان با خیال آسوده و بدون نگرانی از دستگاه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *