محصولات روماک, مقالات

بهترین فر پخت نان فانتزی

بهترین فر پخت نان فانتزی

” بهترین فر برای پخت نان فانتزی “

در این مقاله قصد داریم بهترین فر برای پخت نان های فانتزی را معرفی کنیم. یکبار برای همیشه این سوال را برای مخاطب عنوان کنیم. تا در خرید بهترین فر پخت نان فانتزی تصمیم را گرفته تا در آینده متضرر نشوید.

در گذشته نه چندان دور مشاغلی که مربوط به پخت نان فانتزی می شد. برای استفاده از بخار درون فر، از ظروف آب استفاده می کردند. نکته مهم برای پخت هر نان و شیرینی که نیاز به حجیم شدن و پف کردن دارد. پس نیازمند به رطوبت مناسب در فر پخت  دارید. بدون بخار پخت به نسبت آنچه که که تصور کرده و انتظار میرود پخت مطلوب نخواهد بود.

با گذشت زمان و پیشرفت علم و صنعت، شاهد رشد صعودی تمامی صنایع از جمله صنعت پخت کیک و شیرینی و نان فانتزی بوده ایم. بطوری که امروزه کارخانه های تولیدی صنعتی و برند های معتبر جهانی فر هایی را روانه بازار کرده اند. که تا حدود زیادی دغدغه فعالان این حوزه را کاهش داده و باعث بهبود عملکرد در کیفیت و بهره وری زمانی شده اند.

فر مناسب برای پخت نان و شرینی

گروه تولیدی صنعتی روماک گالری به منظور بالا بردن سطح کیفیت پخت با طراحی و تولید فر کانوشن مرطوب دغدغه ها را به کلی رفع کرده است. پخت با کیفیتی را به شما ارائه می دهد. فر کانوشن مرطوب یا فر کانوشن بخاردار روماک گالری بهترین فر پخت نان فانتزی می باشد.

البته پخت نان با فر قنادی و فر کانوکشن خشک دیگر محصولات روماک گالری هم امکان پذیره است . آنطوری نیست که بگویم غیر ممکن می باشد.  اما پخت نان با این دستگاها به نسبت پخت با فر مرطوب تفاوت کیفی بالایی دارد. پس با هر کدام از این دستگاه ها  می شود نان را پخت کرد.

فر کانوکشن Baker

این فر کانوکشن Baker به اصطلاح مرطوب دارای سیستم لوله کشی آب شهری می باشد. پخت در آن به شیوه حرارت غیر مستقیم و گردش هوای گرم در دستگاه به وسیله فن های قوی که داخل آن تعبیه شده صورت می پذیرد.

ورق داخل و بیرون دستگاه تماما استیل استنلس 304 نگیر به ضخامت 1 میل است. که بهترین ورق استیل می باشد. قابلیت شستشو بدون محدودیت را به کابر می دهد. ضمن اینکه عایق حرارتی موجود در دستگاه، پشم سنگ و پتو سرامیکی می باشد. که نقش بسزایی در جلوگیری از خروج دمای داخل دستگاه دارد.

از مزیت فوق العاده فر کانوکشن مرطوب میشه به وجود پنل دیجیتال در دستگاه اشاره کرد که قابلیت کنترل دما، تایم پخت، رطوبت، برنامه پخت و میزان سرعت دور فن را به شما می دهد.

بهترین فر پخت نان فانتزی

به صورت کلی بهترین فر پخت نان فانتزی فر کانوشن بخاردار است. این دستگاه همه چیز تمام می باشد. که قابلیت پخت انواع کیک و وشیرینی مثل کروسان، انواع غذا و در نهایت که نان فانتزی می باشد را به شما می دهد.

پس در یک سلسله مراتب کلی، مسیر تمام فر های قنادی و کانوکشن سبک قدیم به این دستگاه ختم می شود. که نسخه ی مدرن و پیشرفته تمام فر های موجود می باشد.

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه ها می باشد که گروه تویدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله بی قیدو شرط و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم از فر های کانوکشن مرطوب تعبیه کرده تا شما عزیزان با خیالی اسوده از فر استفاده کرده و از پخت ان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *