محصولات روماک, مقالات

فن قدرتمند در فر کانوکشن

فن قدرتمند در فر کانوکشن

” نقش فن های قدرتمند در فر کانوکشن “

در دهه های اخیر، جهان با تکیه بر نبوغ و علم مخترعان و دانشمندان در تمامی حوزه ها رشد و پیشرفتی صعودی داشته است. که تجهیزات صنعتی پخت و… هم از این قاعده مستثنا نیست. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با فن قدرتمند در فر کانوکشن و نقش فن های قوی و منحصر به فرد در داخل محصول ، مطالبی را خدمت شما مطرح کنیم.  تا با اطلاعاتی دقیق و شفاف نسبت به خریداری ان اقدام کنید.

از گذشته با تولید فر های پخت کیک و شیرینی حرارت مستقیم، رفته رفته سعی بر این شد.  کمبود ها و نقاط ضعف دستگاه را بر طرف کنند. این رشد پله کانی سبب شد تا امروز گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری اولین و بزرگترین طراح و توید کننده فر های کانوکشن در ایران باشد.

 

بنیان فر کانوکشن بر پایه پخت به صورت حرارت غیر مستقیم و وجود پنل دیجیتال در دستگاه می باشد. پس در این صورت برای پخت به صورت حرارت غیر مستقیم، دستگاه نیازمند به فن جهت گردش هوای گرم داخل دستگاه می باشد. البته نه هر فنی بلکه استفاده از فن های قوی و قدرتمند که سبب گردش هوای گرم می شود. که در نتیجه ان دستگاه پخت یکدست و با کیفیتی را به کاربر ارائه می دهد.

 فر های کانوکشن

 فر کانوکشن نیازمند پنل دیجیتال می باشند به دلیل اینکه کاربر این قابلیت را داشته باشد. که میزان دور فن را جهت گردش هوای گرم از طریق پنل دیجیتال تنظیم کند. همچنین این پنل دیجیتال قابلیت های بی شماری نظیر کنترل دما، تایم پخت، رطوبت، برنامه پخت و میزان دور فن را در اختیار کاربر قرار می دهد.

پس دقت داشته باشید وجود هر گونه فن در داخل فر های قنادی به معنای کانوکشن بودن ان نیست بلکه فر های کانوکشن از فن های بزرگتر و قدرتمندی برخوردار هستند که به شما این امکان را می دهند که میزان سرعت دور فن را جهت پخت هر چه بهتر تنظیم کنید و کنترل همه این موارد فقط و فقط از طریق پنل دیجیتال امکان پذیر هستش.

– گروه تولیدی صنعتی روماک گالری فر های کانوکشن خشک و مرطوب را در ظرفیت های مختلف ( 4 تا 16 دیس ) طراحی و تولید کرده است تا شما عزیزان نسبت به خروجی و نیاز خود با دستی باز، فر کانوکشن مناسب خود را تهیه کرده و از پخت ان لذت ببرید.

– البته یکی از مهم ترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه می باشد که گروه تولیدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم از فر های و مرطوب تعبیه کرده تا شما عزیزان با خیالی اسوده از دستگاه استفاده کنید و از پخت ان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *