محصولات روماک, مقالات

ماشین ظرفشوئی صنعتی

ماشین ظرفشوئی صنعتی فلایت تایپ

” ماشین ظرفشوئی صنعتی ( فلایت تایپ ) “

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با اهمیت ماشین ظرفشوئی صنعتی فلایت تایپ و مزیت آن، مطالبی را خدمت شما عنوان کنیم. تا برای خرید این دستگاه از اطلاعات کامل و جامعی بهره مند باشید.

از گذشته تا به حال همواره تعدادی نیروی کار انسانی باید مشغول شستن ظروف و ظروف در تالار ها و جاهای بزرگ می شدند. که علاوه بر هزینه مازاد، وقت و زمان کاری زیادی را باید صرف شستن ظروف می کردند. که به سبب آن باعث شد کارخانه های بزرگ تولیدی صنعتی اقدام به طراحی و تولید این ماشین الات کنند.

در سال های اخیر شرکت های تولیدی صنعتی و برند های معتبر جهانی در حوزه صنایع شستشو پیشرفت قابل توجهی داشته اند. که در کنار آن نیاز آشپزخانه های صنعتی، تالار ها، رستوران های بزرگ و… به ماشین ظرفشوئی صنعتی، سبب طراحی و تولید این دستگاه شده است.

ماشین ظرفشوئی صنعتی فلات تایپ

ماشین ظرفشوئی صنعتی

این دستگاه در کارکرد تفاوت زیادی با ماشین ظرفشوئی خانگی ندارد. کار هر دو دستگاه شستشو و تمیزی ظروف می باشد. اما در ماشین ظرفشوئی های صنعتی تفاوت بسیار عمده ای در ابعاد و گنجایش ظروف کثیف در ان با ماشین ظرفشوئی خانگی دارد.

ابعاد این ذستگاه حدودا چیزی بین 6 تا 10 برابر ماشین ظرفشوئی خانگی می باشد.  تفاوت دیگری که دارند تعداد شستشوی ظروف کثیف در آن می باشد. مطمئنا در جریان هستید که در مدل های خانگی نهایتا قادر خواهید بود ظروف 14 الی 16 نفر از اعضای خانواده را شستشو دهید. اما در نقطه مقابل آن در ماشین ظرفشوئی صنعتی، شستشو از 1000 تا 6000 بشقاب بلکه بیشتر در ساعت شروع می شود.

در این راستا کارخانه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری اقدام به طراحی و تولید فلایت تایپ ایرانی در ظرفیت های مختلف به نام فلایت تایپ کرده است. این دستگاه به صورت سیستم خشک کن و بدون خشک کن تولید می شود.

جنس بدنه این دستکاه استیل 304 نگیر که یکی از بهترین ورق های موجود در صنعت تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد. به کار رفته است. اکثر ماشین ظرشوئی ها مجهز به سیستم شستشوی سبدی می باشند. اما در این دستگاه سبد حذف شده و بجای ان ریل کانوایری قرار گرفته است. تا با راحتی و سرعت بیشتر فرایند شستشوی ظروف انجام شود.

گارانتی

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. که در این راستا گروه تولیدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله بی قیدو شرط و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی دستگاها اعم از ماشین های ظرفشوئی فلایت تایپ تعبیه کرده تا شما با خیالی اسوده از ان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *