محصولات روماک, مقالات

پنل دیجیتال فر کانوکشن

پنل دیجیتال فر کانوکشن

” پنل دیجیتال در فر های کانوکشن “

در سالیان گذشته کارخانه های تولیدی صنعتی و برند های معتبر جهانی، دستاورد های مهمی در طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات قنادی و… داشته اند. که نتایج ان تولید فر های کانوکشن بوده است که امروزه در میان تمامی فر های قنادی و پخت کیک و شیرینی، دست بالا را دارد. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را در رابطه با نقش بسزای پنل دیجیتال فر کانوکشن، راهنمایی کنیم. تا قبل از خرید هر گونه فر، بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ کرده و در آینده با این گونه مشکلاتی که عنوان خواهیم کرد مواجه نشوید.

در فر های قنادی سبک قدیم که به اصطلاح کاربری مکانیکی ( دستی ) دارند. یکی از مواردی که خیلی به چشم میاد عدم وجود پنل دیجیتال بر روی دستگاه می باشد. که به مراتب تاثیر آن هم بر بروی پخت محصولاتی همچون کیک و شیرینی دیده می شود.

همانطور که گفتیم در طراحی و ساخت فر های کانوکشن نسل جدید و پیشرفته ، تماما تلاش بر این بوده است. تا معایب و کمبود های فر های قنادی و کانوکشن را شناسایی کرده و پوشش دهیم. مطمئنا عدم وجود آپشنی مثل پنل دیجیتال که امکان کنترل و تنظیم پخت را به کاربر می دهدو از آن دسته مواردی بود که به طور نامحسوس کاربر را اذیت می کند. با طراحی و تعبیه این پنل های دیجیتال عمل پخت برای کاربر تا حد زیادی اسان و لذت بخش شده است.

امکانات پنل دیجیتال

احتمالا برای شما سوال پیش می آید که این پنل دیجیتال چه امکاناتی را در اختیار ما قرار می دهد؟
همانطور که در مقالات قبلی عنوان کردیم. بنیان فر های کانوکشن خشک و مرطوب بر وجود سیستم حرارت غیر مستقیم ( گردش هوای گرم ) و پنل دیجیتال می باشد. پس اینجاست که پنل دیجیتال خودی نشان می دهد. و به شما عزیزان این قابلیت را می دهد که دما، تایمر پخت، میزان رطوبت و دور فن را جهت پخت بهتر و مطابق نیاز خود تنطیم کرده و از آن لذت ببرید.

در کنار همه این موارد یکی از آپشن های لذت بخش که پنل دیجیتال داره امکان ذخیره و استفاده از چندین برنامه پخت بر روی دستگاه می باشد. بطوری که دیگر نیاز نیست شما عزیزان برنامه پخت را برای محصول دیگر دوباره تنظیم کنید. با استفاده از برنامه پخت که از قبل تعریف و ذخیره سازی شده می توانید خیلی راحت دستگاه را روشن کرده و با استفاده از آن دیگه زمان زیادی از دست ندهیدید. همچنین از مشکلاتی مثل فراموش کردن برنامه پخت راحت می شوید.

گروه تولیدی صنعتی روماک گالری با علم به این موضوعات پنل های دیجیتال را طراحی و بر روی فر های کانوکشن تعبیه کرده است. که تا جایی که ممکن هست کا را برای شما عزیزان آسان و پخت دلچسبی را به شما هدیه دهد.

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه می باشد. که گروه تولیدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم از فر های کانوکشن خشک و مرطوب تعبیه کرده تا شما عزیزان با خیال آسوده و بدون نگرانی از دستگاه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *