دانستنی ها, محصولات روماک, مقالات

برنامه پخت در فر کانوکشن

برنامه پخت در فر کانوکشن

” برنامه پخت در فر کانوکشن “

در این چند سال اخیر کارخانه های تولیدی صنعتی و برند های معتبر جهانی، دستاورد های مهمی در طراحی و ساخت تجهیزات قنادی و… داشته اند. به طوری که تمامی آپشن ها و امکانات ممکن را در این دستگاها تعبیه کرده اند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با آپشن ویژه برنامه پخت در فر کانوکشن، مطالبی را عنوان کنیم. تا به شما عزیزان قبل از خریداری فر کمک کرده باشیم.

فر های سبک قدیم

اگه یه نگاهی به فر های سبک قدیم و به اصطلاح مکانیکی ( تنظیم به صورت دستی ) انداخته باشید. شاید زیاد به چشم نیاد ولی عدم وجود پنل دیجیتال و امکان ذخیره و استفاده از برنامه پخت به طور نامحسوس حس می شود.

در پخت با این گونه فرهای مکانیکی، کاربر هر بار که قصد پخت دارد. باید مجددا برنامه را تنظیم کرده و همین عمل تکرار سبب از دست دادن زمان و گاها در صورت فراموشی وقوع مشکل را به همراه دارد.

فرهای کانوکشن

همانطور که گفتیم در برنامه پخت در فر کانوکشن نسل جدید و پیشرفته، سعی بر این شد. که تمامی نواقص و معایب فر های قنادی را شناسایی و پوشش دهیم و به یقین عدم وجود اپشنی برای تنظیم برنامه پخت و ذخیره کردن ان، یکی از مواردی بود. کاربر را اذیت می کرد که با تعبیه کردن این آپشن روی فر های کانوکشن عمل پخت را برای کاربر تا حد خیلی زیادی راحت می کند.

گروه تولیدی صنعتی روماک گالری با علم به این موضوع پنل های دیجیتالی را بر روی فر های کانوکشن خشک و مرطوب نصب کرده است. که به شما عزیزان این امکان رو میدهد. تا دما، تایم پخت، میزان رطوبت و دور فن را جهت پخت بهتر کنترل کنید. ضمن  در کنار همه این موارد شما قابلیت این را دارید که چندین برنامه پخت را در دستگاه ذخیره کنید. از دفعات بعد با انتخاب برنامه مورد نظر عمل پخت را سریع تر انجام دهید.

فر کانوکشن Baker بخاردار 6 سینی

فر کانوکشن Baker بخاردار 6 سینی

فر کانوکشن بدون بخار 6 سینی

فر کانوکشن بدون بخار 8 سینی

البته هستند کارگاهایی که با گذاشتن فن در داخل فرهای قنادی (مکانیکی)، دستگاه را به عنوان فر کانوکشن و با ارزش خیلی کمی عرضه می کنند. پس حتما یادتان باشد که بنیان فرهای کانوکشن وجود پنل دیجیتال برای تنظیم تمامی موارد و سیستم حرارت غیر مستقیم می باشد.

خرید فر کانوکشن

پس بهتر است قبل از خریداری فر تمامی موارد بررسی کنید. بدانید از فر چه انتظاری دارید و علارغم هزینه بالاتر دستگاهی تهیه کنید. تا در آینده با مشکل مواجه نشوید. در صورت هر گونه ایراد بتوانید از بحث گارانتی و خدمات آن بهره ببرید.

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گاری گارانتی 1 ساله بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم از فر کانوکشن خشک و فر کانوکشن مرطوب تعبیه کرده است. تا شما عزیزان با خیالی راحت و آسوده از دستگاه استفاده کرده و از پخت ان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *