محصولات روماک, مقالات

فر کانوکشن صنعتی

فر کانوکشن صنعتی

فر کانوکشن صنعتی

 

فر کانوکشن صنعتی یک محصول پیشرفته است که مجهز به فن می باشند. در فرهای کانوکشن جریان هوای داغ توسط فن در اطراف غذا به صورت کاملاً یکنواخت پخش می شود. به همین دلیل دما در تمام نقاط فر یکسان است.

فر کانوکشن و طریقه عملکرد آن

فر کانوکشن  جزء پیشرفته ترین تجهیزاتی است. در حال حاضر برای پخت انواع غذا کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد. در این فرها هوای داغ توسط فن در اطراف غذا به صورت کاملاً یکنواخت پخش می شود. به همین جهت همه فضای فر دارای حرارت یکسان است.

تمامی این اتفاقات درون فر به علت استفاده از پدیده فیزیکی گردش هوا درون فر اتفاق می‌ افتد. حرارت سریع تر در تمامی فضای فر بالا رفته و کاملا یکنواخت پخش می گردد.

توجه داشته باشید که دما در فر کانوکشن صنعتی با سرعت بالا می رود. پس در هنگام پخت و پز برای غذاهایی که مدت زمان پخت طولانی دارند حدود 25 تا 35 درجه سانتی گراد دمای کمتری را انتخاب نمایید.

برای این که عملکرد پخت در این فرها به بهترین نحو انجام شود بهتر است. تا از ظرف هایی با دیواره کوتاه مانند سینی فر استفاده کنید. تا از چرخه هوا در آن اطمینان کافی به دست آورید، به هیچ عنوان از ظرف هایی با دیواره های بلند جهت پخت مواد غذایی استفاده نکنید.

همچنین برای پخت گوشت در این نوع فرها نیازی به پوشاندن سطح آن با فویل نیست. بهتر است در طول دوره پخت چندین بار به غذای خود سر بزنید تا زمانی که به طور کامل نحوه کار با این دستگاه را بیاموزید.

فر کانوکشن Baker بخار دار 4 سینی

فر کانوکشن صنعتی

فر کانوکشن Baker بخاردار 6 سینی

فر کانوکشن صنعتی

مزایای استفاده از کانوکشن نسبت به دیگر فرها

 

با بررسی دقیق نحوه عملکرد فر کانوکشن صنعتی می توان به شکل بهتری به تفاوت این نوع فرها با فر های معمولی پی ‌برد.

از آن جا که در فرهای معمولی حرارت از سمت دیواره به مواد غذایی منتقل می شود. تمام نقاط فر حرارت یکسانی پخش نمی ‌شود؛ اما در فن های کانوکشن به دلیل وجود فناوری پیشرفته کانوکشن این مشکلات وجود ندارد. گرما به صورت کاملاً یکسان در محفظه فر جریان پیدا می کند.

در اینجا قصد داریم به برخی از مزیت های فر کانوکشن به نسبت دیگر فرها بپردازیم. تا دلایل استقبال از این محصول برای همه افراد روشن شود مانند:

  • پخت سریع

پخت سریع تر مواد غذایی در فرهای کانوکشن به دلیل وجود هوای داغ به صورت مستقیم بر روی مواد غذایی تاثیر میگذارد. در نتیجه پخت و پز با این فرها حدود ۲۵ درصد سریع‌ تر از فرهای معمولی انجام می پذیرد.‌

  • پخت یکسان

پخت یکسان مواد غذایی در فرهای کانوکشن وجود دارد. در این فرها هوای داغ در محفظه باعث پخش یکسان حرارت در تمام نقاط می شود. نتیجه پخت مواد غذایی کاملاً یکسان تر نسبت به فرهای عادی می باشد.

  • برشته شدن

برشته شدن مواد غذایی در فرهای کانوکشن با سرعت بالاتری انجام می شود. زیرا هوای خشک و داغ فن کانوکشن سبب می شود سطح مواد غذایی سریع تر برشته شده؛ اما در فر های عادی به دلیل وجود رطوبت بالا سرعت برشته شدن پایین است.

  • صرفه جویی

صرفه جویی بیشتری در مصرف برق با استفاده از فرهای کانوکشن می‌ شود؛ زیرا سرعت پخت بالاتر است و امکان استفاده از فر با دمای کمتر فراهم می آید.

فر کانوکشن بدون بخار 6 سینی

فر کانوکشن صنعتی

فر کانوکشن بدون بخار 4 سینی

فر کانوکشن صنعتی

گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماک گالری با طراحی و تولید فر های کانوکشنتوانسته است. ا جایی که ممکن هست کار را برای شما عزیزان آسان و پخت دلچسبی را به شما هدیه دهد.

البته یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه می باشد. که گروه تولیدی صنعتی روماک گالری گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش قوی را بر روی تمامی تجهیزات اعم از فر های کانوکشن خشک و مرطوب تعبیه کرده تا شما عزیزان با خیال آسوده و بدون نگرانی از دستگاه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *